Mijn ex werd verliefd, na 11 jaar samen, op een kerel van het werk. Liet mij met wat kruimels achter. Moet overwerken, ja,ja.
In Oosterhout Nederland had John een bedrijf met 94 man personeel, van de ene dag op de andere stapte hij op, en gaf het bedrijf aan zn ex vrouw, Als er voor John geen uitdaging meer is, dan stop het voor hem
Raar maar waar, en hoe zit het met jou?
Dan weet je wat je te doen staat.
Een bos vellen en kijken waar het nat wordt? Dat is niks voor een jonge meid joh.
Zoiets moet ik niet proberen zonder hem dat te zeggen, want dan kom ik in den Biesbosch te liggen. zonder pardon.
Waarom de Biesbosch, is dat zijn favoriete gebied ?
Daar is hij geboren, hij kan leven van wat er in de natuur te vinden is,
Die gedachten had ik toen ook wel. Niet uitgevoerd natuurlijk.
Dat ligt 19 jaar achter mij en ben inmiddels alweer 14 jaar samen met een andere lieve vrouw.
Financieel heb ik zaken wel anders geregeld, dat heb ik er van geleerd.
Verder draag ik haar op handen hoor.
Nou als hij naast die heftruck een aanbetaling op een shovel doet zou ik maar beginnen met rennen.
Dus Mozes dreef niet in de Nijl maar in de Biesbosch.
Ben heel blij om dat te lezen van je, en ook dat je de warmte en liefde weer gevonden hebt
Nog niet zo heel lang geleden was er een docu serie uit de UK over echte politie zaken.
In een coldcase zaak bleek een zwager zijn schoonzus, die dus vermist was en vermoedelijk vermoord, gewoon in zijn achtertuin liggen. Lekker slapen s nachts met die wetenschap. Sommige mensen…
Ik heb na mijn ex een hond genomen, die kan ik in een stalen kooi opsluiten zonder dat iemand dat raar vind.
Nou?
Als ik zeg mijn hond zit in de bench dan kijkt er niemand raar op, zeg je dat over je vriendin dan gaat er toch een rare stilte vallen in het gesprek.
Mensen met een minderwaardigheidscomplex hebben vaak een hond, maar dat terzijde.
Tja, wel als zij het zelf niet wil.
Edit: nou, ook wel als zij het zelf ook wil.
Heb jij een kennel ?