Dat is nou het leuke hier op het forum, die uitspraken, heerlijk, zit hier dikwijls te lachen achter de pc. Een forumlid zocht contact met vrieskist ook een forumlid, reageert er iemand, ze is even naar boven heerlijke humor, zelfs in bed moest ik er nog om lachen
Nee ik heb geen hond, jij wel he.
Ik wel maar gelukkig geen complex.
Ik heb ongeveer 4 jaar gerouwd om het verlies van een levende vrouw. In die tussentijd weer wat opgebouwd en een ander huis kunnen kopen.
In de tijd dat ik ging daten ook wel aparte dingen meegemaakt.
Zo had ik iemand leren kennen die na 4 maanden daten, na het avondeten, voorstelde dat zij het erg leuk zou vinden als ik met haar naar een parenclub zou gaan.
Ehhhhhh, ik sla ff over. Mijn boeltje gepakt en vertrokken. Dat smerige gevoel ging er met douchen niet af. Zat ik weer in mijn tijdelijke onderkomen, een huisje in het bos, met een kat op schoot.
Ideaal als stelletje betaal je meestal geen entree, als man alleen mag je dik betalen.
Aan een kat weet je wat je hebt, bij een kut moet je het maar afwachten.
Nee, je vriendin zien uitwonen door een paar dikke bouwvakkers, lekker vooruitzicht.
Ik had toch nog een poes in bed hè!
Dat meen je niet, dan heb je een goed en verstandig besluit genomen hoor, Wat voor een leven ga je dan krijgen met zo n vrouw
Heb je meer liefde van hoor.
Een dynamisch sociaal leven ?
Wij hebben niet voor niks 4 katten lopen hier.
Smerig, ronduit smerig.
Niets zo fijn dan met je eigen meisje te rotzooien hoor. Ben heel tevreden. Kan nog wel denken, als ik een aantrekkelijke vrouw zie, zo! Dat ziet er goed uit! Maar je hoeft er niks mee te doen hè.
Maar @anon91449979EV, ik beloof u nooit mee te nemen naar een parenclub of iets van dien aard. Moet er niet aan denken.
Dit is ook leuk, dat samenspannen, allemaal op een lijn, een grote boefjes familie, Heerlijk om te lezen
Ik verhuis voor eventjes nog naar de nachtbrakers.
Niks geen familie!
Lief van je hoor, bespaar mij dat maar