Nu wel ja, daar is bijna geen verkeer denk ik, zit al vanaf 2 maart binnen, maar ik vind het heerlijk zo rustig, alleen mn horloges blijven lang weg, die moeten allemaal uit de US komen,
Morgen een pintje drinken?
Heel leuk van je, dat je mij dat aanbied, maar ik blijf nog een tijdje hierbinnen, over een tijdje misschien
Zit ik nu nog steeds in die PB?
Ja okee, maar John gaat dagen weg, dan mag jij ook buiten he.
Nee hoor, alles open hier
Ik kom niet buiten, in geen geval.
Zal ik binnen komen dan?
Denk wel aan je âpersoonlijke beveligingsmiddelenâ!
Wij ontvangen hier geen klanten, als het in onze ogen veilig is, dan gaan wij weer klanten ontvangen op afspraak
Okee, haha
Wij hebben hier ook leerlingen van de horlogemakers school Antwerpen die meer willen leren dan het basis onderwijs daarin, die mogen ook voorlopig hier niet binnen
Hmm ja okee, maar hoe ik een uurwerk kan opwinden enzo weet ik al hoor
Doe je ze ook repareren of breng je die dan ergens heen
Ik breng ze bij voorkeur ergens heen.
ik heb voor het horlogemuseum gewerkt, dat was ik al snel moe, toen ben ik voor andere gaan repareren dat was ik rapper moe, Nu doe ik alleen horloges kopen in de US en repareer etc etc en die verkoop ik dan weer op Catawiki of Antiquorum dat kan ik dan op eigen tempo doen
Dan ben je al verder dan ik, ken er niks van.
Tja, Aan deze hobby had ik vroeger ook niet aan gedacht, en mijn ouders hadden ook andere plannen voor mijn toekomst, Moest tegen mijn zin in geneeskunde studeren, heb dat ook maar gedaan, maar nu horloge maker
In Geel zijn de eetgelegenheden toch ook weer open he?
Nu ga ik eerst douchen, en dan naar bed. Slaap wel en morgen gezond weer op