Mijn horlogeavontuur begon amper 3 jaar geleden maar mijn smaak is ondertussen al serieus geëvolueerd. Waar ik in het begin alleen maar oog had voor stoer uitziende horloges, bij voorkeur met een indrukwekkende diameter, en ik mijn neus ophaalde voor de meer elegante, dressy en kleinere modellen, is dat nu wel even anders.
Op deze zondag droom ik dan graag even weg met enkele van mijn ‘graal’ horloges, met de betaalbare alternatieven erbij om toch maar de voetjes op de grond te houden…
Frédérique Constant is een merk dat me alsmaar meer aanspreekt.
Hun horloges zijn écht wel indrukwekkend voor de prijs en hun manufacture is ook iets waar ze trots mogen op zijn !
Je hebt zeker een goede smaak en sterke keuze qua kwaliteit en design. Het enige waar ik zelf niet zo warm van word, is de Frédérique Constant. Kan het niet precies uitleggen, maar het is zo’n merk waar ik instinctief bij uit de buurt blijf. Zit gewoon niet in m’n straatje.
Vriendin:
Een vriendin kan een meer vrijblijvende relatie zijn, met minder verplichtingen en minder financiële verantwoordelijkheden. Er kunnen nog steeds kosten zijn voor dates, cadeautjes, etc., maar dit is vaak minder dan bij een echtgenote.
Ah, dat scheelt al:stuck_out_tongue_winking_eye:
De Hamilton Intramatic is een betaalbare topper. Een van mijn favorieten in mijn doos🙏