Everyday watch tot 500 euro advies

Nee ik vind het horloge te groot!

Wat dacht je van zoiets?

Zelf heel blij mee👍🏻

6 likes

Scheer jij nou je onderarm Jelle?

7 likes

Nee? Ik heb gewoon rare armen bart

6 likes

Oh nee je bent nog een menneke :joy:

4 likes

Ik ruik jaloezie
hi-deniz-deniz

14 likes

Leuk ding wel, ze zijn alleen het vintage inspired vergeten haha.

1 like

Ooh, dat komt vanzelf
Over een jaartje of 20 is ie harstikke vintage

1 like

Omdat je hier eigenlijk al drie zeer verschillende ontwerp types laat zien die je op het oog hebt, zou je kunnen overwegen om eerst naar wat horloges in een lager segment te kijken. Gewoon om te ontdekken waar je eigen smaak het meest naar uit gaat en later, met meer zekerheid, over te gaan tot een grote aanschaf.

Zeg zeker niet dat dat het beste om te doen is maar er zijn er meer die er zo instappen. En op een bepaalde manier geeft dat veiligheid.

Aan de andere kant kan je ook beargumenteren dat zoiets geld-weggooien is om dat je dat dan ook in een grotere aankoop had kunnen steken.

Maar goed, het is een idee om mee te spelen.

Glycine combat sub heb ik eventueel voor je

4 likes

Heb in het lage segment al wel redelijk wat gehad om eerlijk te zijn. En ik denk dat ik wel klaar ben om iets meer uit te geven. Merk dat ik nu echt een voorkeur heb.

1 like

Jeetje FatC de tweede is in the house. :grimacing:

2 likes

In dat geval, mijn suggestie voor een GADA by design: Klein beetje door sparen en voor iets als dit gaan. :slight_smile:

Heb zelf de GMT in zwart. Vet blij mee.

Met de coupon acties die ze regelmatig hebben niet eens heel ver van je budget.

5 likes

Is dat goed of slecht? :grimacing: Ga ik te ver? Zeg het alsjeblieft als ik te ver ga! Het is niet alsof ik zelf weet wat ik allemaal aan het doen ben. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Het is meer een constatering van een feit dan een waarde oordeel.

1 like

bingo! die had ik nog niet gehoord in dit topic :joy:

2 likes

Ik moest eigenlijk gelijk aan de PRX en de Khaki Field Automatic denken, maar verder lezend had je die zelf ook al op de lijst gezet.

Zelf zou ik liever de PRX automatic willen, maar dan stijd je weer boven je budget uit.
De Khaki Field Automatic vind ik zelf wat veelzijdiger. Door te wisselen met banden, kan je hem eigenlijk wel voor alle gelegenheden gebruiken.
De KFM heb ik zelf. Ook zeer de moeite waard, maar is een echte field watch. Ook een echte bandenslet, maar als dress watch verkleden gaat een beetje lastig door zijn matte finish. Dus tja… ik denk Khaki Field Automatic!

Edit:
Deze is ook wel erg leuk!

1 like

Ik heb zelf deze, vind ik ook erg mooi

Maar een mooie Mondaine blijf ik ook gaaf vinden (zelf ook één in bezit)
image

4 likes

Wat zien mensen in zo’n mondaine. Ik denk dat dat oprecht een van de lelijkste horloges zijn die ik ken. Niet lullig bedoeld verder en waardeer je reactie in dit topic. Die tissot is zeker een mooie maar niet echt iets wat ik zoek🙂

1 like

Mondaine is een rodebroekenhorloge voor mensen met zo’n zwart of wit hoogglans ‘dizajner’ interieur.

6 likes

In dit soort topics ben ik net een ‘broken record’ maar de Baltic Aquascaphe in Black/Cream past precies in jouw plaatje denk ik:

Onderste is de blue/cream en is ook erg sexy!

12 likes