Everyday watch tot 500 euro advies

Baltic Aquascaphe is een prima keuze alleen niet nieuw voor onder de €500,-

2 likes

Dat is waar! Had even over ‘nieuw’ heen gelezen. Wel pas kort op de markt dus het tweedehands aanbod is nog fris te noemen denk ik :slight_smile:

2 likes

Als je ergens een goede tweedehands weet te vinden, dan houd ik mij aanbevolen :slight_smile:

1 like

Ik ging even zoeken, maar is inderdaad nog verdomde moeilijk! Een zoekadvertentie zou dat op kunnen lossen misschien?

1 like

Geen probleem, ik blijf hem prachtig vinden dus zal hem nu niet minder mooi vinden :wink:

Ik bezit enkel een rode korte broek en heb geen designer interieur. Snap die associatie ook totaal niet moet ik zeggen.

1 like

Dat ga ik zeker doen zodra ik dat trust level heb bereikt. Tot die tijd blijf ik scherp haha.

1 like

Seiko sarb👍

Pick any

1 like

Certina heeft een aantal mooie modellen (DS Action, DS4), de Tissot PRX is zeker een mooie en een beetje in die stijl zou je ook eens bij Brunmontagne kunnen kijken.

3 likes

Ik zou voor de Tissot PRX gaan, maar dan in automaat. Heeft ook een mooie doorkijk caseback.
Ietsje boven het budget maar echt een pracht van een horloge !

2 likes

Gaat ook lastig worden :sunglasses:

1 like

Ik waardeer alle reacties ontzettend, maar 9 van de 10 suggesties die genoemd worden zijn allemaal boven of zelfs ver boven budget. 500 is echt wel de max voor mij. Mocht iemand nog ideeën hebben dan hoor ik het zeker graag😇

1 like

Dan is deze misschien een optie. Het is een Tissot Gent XL Swissmatic en het is binnen het budget.
wat betreft uurwerk zou ik wel een automaat nemen i.p.v. quartz i.v.m batterijwisssel om de zoveel tijd.

1 like

Ze verkopen waarschijnlijk grote hoeveelheden van die dingen, en misschien meer dan een paar aan gasten die wellicht geen handwinder zouden moeten willen hebben. :slight_smile:

Plaatje van m’n automaatje. Voor de sfeer.

Instafoto’s maken: Let op lichtinval. :slight_smile:

1 like

Een Aevig Valkyr? Mix tussen sportief en retro binnen het budget.

2 likes

Geinig ding, alleen die adviesprijs is om te janken, echt zonde dat zo’n merk wordt verziekt door de invicta marketing.

Nu onder jouw budget bij Gassan normaal rond de 1000 euro maar het model gaat eruit dus mooie kans. Ook het stalen model is nu in de aanbieding.

5 likes

Als je een Hamilton wilt wil je deze.
Ik heb de Khaki field ook gehad maar door de lange lugs vond ik het gat tussen de band en kast te groot.

7 likes

Zou een logische verklaring kunnen zijn inderdaad! Van jou foto’s vind ik hem op leer toch wel het mooist. Had al even gespiekt voor een knap bandje en ik vind dat sailcloth ook heel tof.

Die Hammie Khaki Field auto heb ik ook. Al een jaar of vijf, fantastisch horloge voor die prijs. Had zelfde bandje als op de foto, ondertussen versleten en vervangen, maar heb nu zin om terug zo eentje te bestellen :blush: