Niet eerder gezien, ga zeker even kijken naar dit model. Thanks!
De traska summiteer blijft nog altijd mijn favoriet in deze categorie
hehehe
Dizajner moet ik onthouden.
Vind ze trouwens ook 3 x niks.
Voor mij nog steeds de topper in mijn collectie.
Er is alleen moeilijk aan te komen, of het wordt dik 1k.
Ik heb in elk geval best wat moeite moeten doen voor een licht gebruikte, en via een tip van een HF collega uiteindelijk gevonden.
Via het Spaanse kanaal van Saya Japan zonder invoerrechten, of het blauw in de gayen houden. Maar idd veel waar voor het geld
Als every day watch heb ik zelf de Brunmontagne.
( Nou ja drie kleuren🤷)
Ruim binnen budget, met zowel staal als leer.
En natuurlijk Dutch design van een forumlid.
( Heb geen aandelen Brunmontagne )
Foto’s van de website trouwens.
Blauw, strak afgewerkt, titanium, saffier, loopt altijd en overal snaarstrak op tijd, geen gedoe met opwinden, lust zonlicht, gerenomeerd en gerespecteerd merk en ook nog eens binnen budget:
Casio Oceanus OCW S100.
Deze komen waarschijnlijk voor zo’n 600 in de handel terecht als je even geduld hebt.
Da’s meer dan 500, maar het is ook minder dan de 1000 die een SARX035 je kost.
En zie je die mooie, schone, witte lume, @GiveMeYourDough? Als die Hamilton die jij laat zien gewoon met witte print en witte lume voorhanden was had ik 'm ook gekocht, C-shape en gebold glas en al. Mooi hoor.
Maar m’n OCD trekt die nicotinevlekken niet. Misschien omdat ik weer eens gestopt ben met roken.
https://www.glycinestore.eu/nl/p/glycine-combat-sub-gl0328
vind ik wel erg leuk. Maar ook deze: https://www.laco.de/nl/en/horloges/pilotenhorloges-basic/piloothorloge-aachen-blaue-stunde-42mm-automaat
De laco in 39mm had ik in het vizier maar de 18mm band aanzet vind ik veel te iel. Echt balen want zo’n flieger is wel gaaf, en van het dit merk ook nog prima te betalen. Kast afwerking ziet er op foto’s wel mooi uit hoor.
Nondeju, ik wil er ook eentje.
Tel daar de dikte bij op, en het is niet goed. 12,8mm of zo, als ik het me goed herinner.
Tisell. 295,- Euro.
40mm Flieger, 50m WR, AR coated saffier, Miyota 9000 serie uurwerk, BGW9 lume, 49mm lug to lug lengte, en… jawel…
Hitte-geblauwde wijzers, 20mm straps en maar 9,5mm dik. Voor die 200 Euro die je van je budget over hebt kun je twee Shell Cordovan band kopen voor 88,- Euro (eentje zwart, eentje roodbruin), en dan deze selectie:
Nu met vijftien procent korting bovendien. Dan ben je 170 ballen aan banden kwijt en kun je nog net een Bergeon 6767 bij bestellen voor 25 ballen, en zit je onder je budget met 5 banden, een wissel-tool en een flieger in de kist.
Je vergist je overigens. Geen schroefkroon. Gelukkig maar. Wel 100m WR.
Nice hoor. Erg sterk voor die prijs.
Maar idd… die adviesprijs
Precies zoals ik ook zei. Echt de allerlekkerste. Komt er bij mij in de toekomst denk ik wel weer in.
Wow… dit zou wel eens wat kunnen worden hoor. Damn… dit klopt aan alle kanten gewoon🤤
Ga me er even in verdiepen😇
Thanks!
Ik vind een Mondaine wel een klassieker.
Strak ding.
Haha. Zit wat in. Zelf heb ik hem ook weer binnen no-time van de hand gedaan. Maar dat doe ik met bijna alles Toch blijf ik het een tof ding vinden. Vooral die structuur op de dial