Succes!
Wij krijgen komende keer ook mondeling. Dat is het enige waarvoor ik de landsgrenzen over moet. Neem wel weer zelf iets mee om mezelf die dag bezig te houden
Wie o wie zou Eric toch vragen ?
Zeker een Omega gecertificeerde horlogemaker.
Wie o wie zou dat toch zijn
Ik ken toevallig iemand die daar absoluut de capaciteiten voor heeft. 'T begint met “K” en eindigt op “oen”
Zal vast geen oen zijn tot het derde jaar Koen
Ik heb gehoord dat die persoon makkelijk om te kopen is… bedragen vanaf 2500 euro gaan er rond in de wandelgangen.
Zo, op die manier kun je alle insane geprijsde tools wel terug verdienen. Je zult maar die geluksvogel zijn die die studenten mag gaan uithoren.
Ik heb gelukkig nog een jaar om te sparen…
Ik vind het voor Belgische termen toch wel heel duur. Lesgeld is stukken minder. Mogelijk is er ruimte voor onderhandeling….
Dacht dat 2500 euro 50% was en voor 2500 euro extra 75% van de punten.
Bestaat er de mogelijkheid om achteraf te kijken welk pakket je nodig hebt? Als je nog 10 procent nodig hebt dat je dan alleen die kosten betaald?
Hoor het graag.
Bij voorbaat dank
Zoals ik vernomen heb moet men het pakket naar keuze op voorhand doorgeven en betalen. Terugbetalingen achteraf is niet mogelijk heb ik horen vertellen.
Hmmm ik oefen dan wel wat extra. Een 2824 is al onderweg voor de zomerschool.
Mocht die 2.5k teveel zijn… voor €500,- mogen jullie mij bellen met vragen en voor het krijgen van handige tips. Dat scheelt toch een behoorlijke hap .
*Geen garantie op een goede afloop. Zie het als een extra zekerheidje
Succes heren! Gaat zeker goed komen
Ik begin ook een redelijk oude knar te worden, en heb extra bewondering voor mede-knarren die dit nog kunnen doen. Respect en veel succes!
Wat is oud?
Misschien val ik net buiten de categorie
Hoi Dirk, hoe is het gegaan met het examen? Ik neem aan dat jullie van de dagopleiding klaar zijn en dat je het caliber hebt ingeleverd. Ben je tevreden? Denk 't toch wel he! Ik heb afgelopen dinsdagavond m’n caliber ingeleverd. Dinsdag as. nog theorie en kwarts ( meten); dan zit het 2e jaar er alweer op. De tijd vliegt ( of geldt dat alleen als je al wat ouder bent zoals ik ).
Nee nog niet. Maandag a.s. moet ik nog die kant op voor theorie. Ik ga er lekker heen met een eigen project en maak wel een praatje met Eric en Hugo als ze willen weten of ik een aantal onderdelen bij naam kan noemen. Misschien moet ik nog wel meer dingen kennen. Ook dat zal wel loslopen denk ik .
Ik was op tijd klaar. Kwart voor 3 had ik een prellend uurwerk. Deed die voordat ik begon ook af en toe maarja, wordt alleen maar erger als je daarna alles netjes afstelt.
Dan maar wat minder opwinden en afregelen. Maximale afwijking in 3 posities was zo’n 6 seconde dus ik ben er daarna mooi vanaf gebleven.
Hopen dat ik het uurwerk netjes achter gelaten heb. Ik ben zo snel mogelijk naar de kuismachines (om maar in Belgische termen te blijven) gerend omdat ik geen zin in een rij had. Doorwerken was achteraf niet echt nodig aangezien iedereen rustig de tijd nam om het uurwerk te ontmantelen.
Oh leuk! Dan zit het bij jullie er ook op. Op naar het laatste jaar. Hopen dat dat 4e jaar los komt zodat ik tegen die tijd nog trouw naar België kan voor de dagjes weg. Wil jij nog een jaartje langer gaan hobbyen daar?
Ja ik vind het ook jammer dat ze maar 2 maanden per jaar deze opleiding geven. Het is dan zo snel om….
Ho,ho,ho…we volgen wel een opleiding in België he, dus je kunt je er niet vanaf maken met “n praatje” met je docenten; dit wordt een serieus schriftelijk examen in een collegezaal met een ruime fysieke afstand tussen de kandidaten (uiteraard tegen het afkjjken) Valt wel mee hoor: 'n paar onderdelen benoemen, 'n paar soorten oliën en hun toelassing benoemen etc. Maar wél schriftelijk!
Ben 't wel van plan als het aangeboden wordt. Maar eerst maar het 3e jaar zien te halen: 7750 here we come!