Succes!
Wij krijgen komende keer ook mondeling. Dat is het enige waarvoor ik de landsgrenzen over moet. Neem wel weer zelf iets mee om mezelf die dag bezig te houden
Wie o wie zou Eric toch vragen ?
Zeker een Omega gecertificeerde horlogemaker.
Wie o wie zou dat toch zijn
Ik ken toevallig iemand die daar absoluut de capaciteiten voor heeft. 'T begint met “K” en eindigt op “oen”
Zal vast geen oen zijn tot het derde jaar Koen
Ik heb gehoord dat die persoon makkelijk om te kopen is… bedragen vanaf 2500 euro gaan er rond in de wandelgangen.
Zo, op die manier kun je alle insane geprijsde tools wel terug verdienen. Je zult maar die geluksvogel zijn die die studenten mag gaan uithoren.
Ik heb gelukkig nog een jaar om te sparen…
Ik vind het voor Belgische termen toch wel heel duur. Lesgeld is stukken minder. Mogelijk is er ruimte voor onderhandeling….
Dacht dat 2500 euro 50% was en voor 2500 euro extra 75% van de punten.
Bestaat er de mogelijkheid om achteraf te kijken welk pakket je nodig hebt? Als je nog 10 procent nodig hebt dat je dan alleen die kosten betaald?
Hoor het graag.
Bij voorbaat dank
Zoals ik vernomen heb moet men het pakket naar keuze op voorhand doorgeven en betalen. Terugbetalingen achteraf is niet mogelijk heb ik horen vertellen.
Hmmm ik oefen dan wel wat extra. Een 2824 is al onderweg voor de zomerschool.
Mocht die 2.5k teveel zijn… voor €500,- mogen jullie mij bellen met vragen en voor het krijgen van handige tips. Dat scheelt toch een behoorlijke hap .
*Geen garantie op een goede afloop. Zie het als een extra zekerheidje
Succes heren! Gaat zeker goed komen
Ik begin ook een redelijk oude knar te worden, en heb extra bewondering voor mede-knarren die dit nog kunnen doen. Respect en veel succes!
Wat is oud?
Misschien val ik net buiten de categorie