Da’s vroeg! Wij beginnen pas 21 april. En 2 juni is overdag de eindproef met 'n mondeling examen…brrrrrr… Maar het gaat jou zéker lukken Dirk! Dus op naar het 3e jaar
Spannend! Succes alvast! Daarna door naar het 4e jaar!
Uurwerkje is al klaar, volgende keer even het anker wat bijsmeren als het hongerig is geweest en laatste puntjes op de I zetten met afregelen. Restant van komende examendag gaan we denk ik nog maar wat mensen van het werk afhouden ofzo . Ben benieuwd naar de 7750, tot nu 1 keer gedaan. Had mezelf voorgenomen er verder vanaf te blijven tot het 3e jaar.
Man! Vlgs. mij kun je dat met je ogen dicht Serieus, mooi hoor (wel in de plus afregelen he, je weet wat Erik altijd zegt: ge moogt de trein niet missen ).
Heel mooi caliber, vooral de chronograaf afregelen luistert nauw. Maar na een paar keer oefenen gaat dat gesmeerd
Nou met ogen dicht weet ik niet, maar met een half gezichtsveld zal ik nog best een eind kunnen komen denk ik
Ja I know, maar dit was echt op het einde van de dag en ik verwacht dat ik komende keer toch wel een ander regelbeeld zie door het inlopen. Hopelijk kakt het niet in. Uurwerkje ligt nu veilig in de kast en we mogen pas weer over 4 weken verder.
Ja dat begreep ik, ben erg benieuwd naar komend jaar.