Exclusieve horloge zaak beginnen

Het kan wel, als je een beetje kennis van de materie hebt en een beetje handels gericht bent ingesteld. Maar het zou z’n imago op het forum niet echt bevorderen denk ik

Mijn leraren van vroeger op school zeiden me altijd, van jou komt er niets goed verder
 Heb dan ook mijn school niet afgemaakt.

Als ze nu ( als gepensioneerd leraar ) bij mij op de zaak komen krijg ik steeds de vraag, “Ooo werk je hier
” deuhhh “ja als zaakvoerder / eigenaar” ! :zipper_mouth_face:

Waar een wil is, is een weg! Heb je sterke interesse in iets en zit het ondernemen in je bloed, dan ben je al voor 50% geslaagd
 Voldoende startkapitaal is de andere 50%.

Succes TS, maar niemand gaat jou komen vertellen hoe je zo rijk wordt als Richard Branson! :wink: Dat moet je zelf uitzoeken.

2 likes

Dan hebben ze ook wel een beetje gelijk gehad. Je rijdt een BMW X6M en je draagt dit

image

:joy:

5 likes

Lastig voornemen om op te reageren. Ik ga er voor het gemak even vanuit dat het een oprechte vraag is en geen troll actie. Er komen dan twee heftige doch tegenstrijdige gevoelens in mij op.

Het eerste: NIET DOEN! Ik heb op basis van de beperkte geboden informatie het (mogelijk onterechte) gevoel dat je niet weet waar je aan begint. Dit wordt een train wreck.

Het tweede: DOEN! Als het je passie is en je je gezin er niet potentieel de put mee intrekt, why not? Ben momenteel zelf bezig met een succesvol (charitatief) initiatief binnen de zorg waar zeer positief over gesproken wordt - vaak door dezelfde mensen die aan het begin zeiden dat het niks wordt en er geen behoefte aan is. Prove ‘em wrong!

Tot zover mijn compleet zinloze advies.

2 likes

“je rijdt” of je zou graag willen rijden?

Hier kun je wat pasjes laten drukken

Nu nog een paar noon-Rolexen en your ready for business :sunglasses:

2 likes

Dat heeft Branson zelf duidelijk uitgelegd. Begin als miljardair een luchtvaartmaatschappij en je wordt vanzelf miljonair.

6 likes

Eddie Harris

1 like

Is dit een vraag om interessant te doen of heb je echt zo veel kapitaal dat je een dergelijke onderneming kan starten ?

Als eerste zal je contacten met de fabrikanten moeten regelen
 De echt grote merken zul je nooit mogen verkopen anders dan in het “grijze circuit”. en als je gaat praten over Vintage zul je toch een paar ton handels voorraad moeten kunnen aanleggen, maar de echte exclusieve horloges zitten zo hoog in de markt dat mensen die vragen om tips daar alleen van kunnen dromen

Ik raad je aan te beginnen met een Omega of een Grand Seiko en flip die met winst op Ebay
 met de winst klim je op tot je na 20 jaar een echt exlucief horloge kan verhandelen van een ton of twee

Als je meer tips nodig heb mag je altijd bellen

Haha dat lukt zo wel

1 like

Die moet je dan wel héél voordelig zien in te kopen
:wink:

Lukt mij nooit
Ik heb nog nooit zo’n dure hobby gehad :joy::joy:
Maar ja anders maakt de vrouw des huizes het wel op

3 likes

Precies, kwestie van sneller knopen doorhakken

Die kosten mij meestal meer
Maar is wel een gave hobby
Ik dacht na de aankoop.van de DD dat ik wel rust zou vinden . Maar snap er niks van ik blijf onrustig
Wil eigelijk nog een TOG op jubilee met zwarte of blauw plaat
En een Explorer is Mischien ook nog wel wat
En oh ja en een mooie Gmt
:sweat_smile:

1 like

Het houdt nooit op hoor. Er is altijd wel weer een andere en een mooiere.

Van de modellen die ik heb wil ik geen andere
Zou er ook een Explorer op jubilee zijn ?

Die daydate lijkt mij nou iets waar ik rustig van zou worden. Maar toch niet dus?!:thinking:

Er staat nog 'n mooie mk2 speedmaster racing
 Koopje. :joy:

2 likes

Haha. Dat is dus niet zo.

Dan is het geen werk. :man_facepalming:
Dus kan het ook niet niet leuk worden! :sunglasses:

:beers:

‘The best watch is the next watch’

1 like