Exclusieve horloge zaak beginnen

Maak van je hobby nooit je beroep…:wink:

Niet kansloos maar kwaad doet het ook niet om ergens voor te leren

1 like

Waarom niet?

Dan wordt het werk en ik ben vrij zeker dat als je hobby werk wordt, de hobby (veelal) lang zo leuk niet meer is.

3 likes

Beste leden!

Allereerst bedankt voor uw aandacht :grinning:

Sinds enige tijd wil ik horlogemaker worden. Nu vraag ik mij af hoe een automatisch horloge het voor elkaar krijgt doormiddel van je hartslag een veer op te winden.
Met automatisch horloge bedoel ik een horloges dat je niet hoeft op te winden maar dat ook zonder batterijtje werkt.
Ik heb mij verdiept in chrono24 en marktplaats, maar kan dit soort bronnen niet zien als ‘potentiele informatiebronnen’.
Ik kijk uit naar jullie opmerkingen + adviezen. :hugs:
Groeten,

A.

13 likes

Lukt alleen met hoge bloeddruk, dus veel het HF bezoeken dan komt dit helemaal goed!

5 likes

Weet zijn vader dat ook? :wink:
Pa denkt dat ie nog steeds eigenaar is :slight_smile: https://nl.linkedin.com/in/paul-lijfering-7a58bb43

1 like

Dat zal hij ook vast nog zijn. Voor Jasper is het nog steeds een hobby…
:wink:

1 like

:rofl::joy::rofl: mooi dit man.

Het opkopen hier in het blauwe gedeelte en weer doorverkopen is toch een businessmodel.
De verzameling “brute” klokken van omni staan nu bij Crownguard te koop.
Dus mocht je net te laat zijn geweest van de week kan je daar nog terecht.
Doe er je voordeel mee. :grinning:

1 like

Ik zou beginnen met dit werk te lezen:

7 likes

Oe oe oehhhh dan kom ik dik-vet-wellus in aanmerking :blush:

1 like

Misschien ook goed om te vermelden, welk horloge kan er het beste gedragen worden wanneer men zich gaat inschrijven bij de kvk en belastingdienst? (niet achter je pc maar daadwerkelijk in desbetreffende kantoren)

1 like

Allereerst toen ik dit las dacht ik: “Ha ha hilarisch, plaag TS maar”

Maar nu ik er over nadenk is dit precies wat hij vraagt.

“ik wil iets gaan doen waar ik 0.0 verstand van heb, kunnen jullie het een en ander voorkauwen want ik weet niet waar ik moet beginnen”

2 likes

Nou geen rolex want dan denken ze: “die heeft het al voor elkaar laten we hem die kvk registratie maar niet geven”

Maar ook geen swatch want dan krijg je weer: “die zal het wel niet serieus nemen”

Dilemmas…

1 like

je kan via hf kijken wat mensen hier aanbieden en dat misschien inkopen

… En dan de illusie hebben dat je die weer met een flinke marge kunt verkopen… NOT :hugs:

Het kan wel, als je een beetje kennis van de materie hebt en een beetje handels gericht bent ingesteld. Maar het zou z’n imago op het forum niet echt bevorderen denk ik

Mijn leraren van vroeger op school zeiden me altijd, van jou komt er niets goed verder… Heb dan ook mijn school niet afgemaakt.

Als ze nu ( als gepensioneerd leraar ) bij mij op de zaak komen krijg ik steeds de vraag, “Ooo werk je hier…” deuhhh “ja als zaakvoerder / eigenaar” ! :zipper_mouth_face:

Waar een wil is, is een weg! Heb je sterke interesse in iets en zit het ondernemen in je bloed, dan ben je al voor 50% geslaagd… Voldoende startkapitaal is de andere 50%.

Succes TS, maar niemand gaat jou komen vertellen hoe je zo rijk wordt als Richard Branson! :wink: Dat moet je zelf uitzoeken.

2 likes

Dan hebben ze ook wel een beetje gelijk gehad. Je rijdt een BMW X6M en je draagt dit…

image

:joy:

5 likes