Maak je niet druk, dat komt later wel
als je groot bent
Maar om even on topic te zijn.
Een horlogezaak beginnen?
Dat NOOIT!!!
Ik vind dit metier op vrijblijvende basis al ingewikkeld genoeg
Maak je niet druk, dat komt later wel
als je groot bent
Maar om even on topic te zijn.
Een horlogezaak beginnen?
Dat NOOIT!!!
Ik vind dit metier op vrijblijvende basis al ingewikkeld genoeg
Zonder opleiding ben je inderdaad kansloos in dit levenā¦
Voor het opmaken van āverkooptekstā zal een klein beetje grammatica geen kwaad kunnen vermoed ik.
Ik wens je veel succes, ik ben vrij zeker dat het een droomberoep zou zijn voor velen op het forum dus laat je niet demotiveren door negativiteit of jaloezie.
We weten niet veel van je ervaring en/of verleden maar volgens mij is het heel belangrijk dat je het niet enkel doet voor het geld.
Zolang je plezier hebt in wat je doet zijn de slaagkansen altijd hoger
Maak van je hobby nooit je beroepā¦
Niet kansloos maar kwaad doet het ook niet om ergens voor te leren
Waarom niet?
Dan wordt het werk en ik ben vrij zeker dat als je hobby werk wordt, de hobby (veelal) lang zo leuk niet meer is.
Beste leden!
Allereerst bedankt voor uw aandacht
Sinds enige tijd wil ik horlogemaker worden. Nu vraag ik mij af hoe een automatisch horloge het voor elkaar krijgt doormiddel van je hartslag een veer op te winden.
Met automatisch horloge bedoel ik een horloges dat je niet hoeft op te winden maar dat ook zonder batterijtje werkt.
Ik heb mij verdiept in chrono24 en marktplaats, maar kan dit soort bronnen niet zien als āpotentiele informatiebronnenā.
Ik kijk uit naar jullie opmerkingen + adviezen.
Groeten,
A.
Lukt alleen met hoge bloeddruk, dus veel het HF bezoeken dan komt dit helemaal goed!
Weet zijn vader dat ook?
Pa denkt dat ie nog steeds eigenaar is https://nl.linkedin.com/in/paul-lijfering-7a58bb43
Dat zal hij ook vast nog zijn. Voor Jasper is het nog steeds een hobbyā¦
mooi dit man.
Het opkopen hier in het blauwe gedeelte en weer doorverkopen is toch een businessmodel.
De verzameling ābruteā klokken van omni staan nu bij Crownguard te koop.
Dus mocht je net te laat zijn geweest van de week kan je daar nog terecht.
Doe er je voordeel mee.
Ik zou beginnen met dit werk te lezen:
Oe oe oehhhh dan kom ik dik-vet-wellus in aanmerking
Misschien ook goed om te vermelden, welk horloge kan er het beste gedragen worden wanneer men zich gaat inschrijven bij de kvk en belastingdienst? (niet achter je pc maar daadwerkelijk in desbetreffende kantoren)
Allereerst toen ik dit las dacht ik: āHa ha hilarisch, plaag TS maarā
Maar nu ik er over nadenk is dit precies wat hij vraagt.
āik wil iets gaan doen waar ik 0.0 verstand van heb, kunnen jullie het een en ander voorkauwen want ik weet niet waar ik moet beginnenā
Nou geen rolex want dan denken ze: ādie heeft het al voor elkaar laten we hem die kvk registratie maar niet gevenā
Maar ook geen swatch want dan krijg je weer: ādie zal het wel niet serieus nemenā
Dilemmasā¦
je kan via hf kijken wat mensen hier aanbieden en dat misschien inkopen