Tot zo dan
Wat een zurigheid…
Ik wens TS het allerbeste. Ik hoop dat hij z’n droom waar kan maken, zoals ik dat een ieder gun. Ik hoop dat hij nog wat goede tips heeft kunnen destilleren uit de reacties en bovenal hoop ik dat hij fris en fruitig blijft en niet verzuurt.
Ik heb geen enkele zinnige toevoeging buiten het advies je te verdiepen in wat je doet (vast onzinnig want dat zal je doen) en vergeet niet te genieten! Succes!
Ja en het gaat om handel.
Dat moet je in je hebben.
Dus als je op je 16de niet met winst je eerste brommer hebt verkocht, vergeet het dan maar
Hou toch op met die adviezen. Gaat er nooit komen die winkel.
Dit is geen zurigheid maar gewoon een gezonde hekel aan leeg geblaat over ondernemen, een gezonde afkeer van snel en makkelijk, een gezonde weerzin tegen domheid.
Er zijn geen domme vragen… dat geldt alleen als je eerst zelf een beetje moeite hebt gedaan om het te snappen.
Rikketik
Solved that one for ya
Tip van ome Proenski; eerst je school afmaken en je daarna een paar jaar goed in de materie verdiepen. En daarna nog 10 keer hard nadenken of je dit wel echt wil.
Wellicht is het een idee om met één type horloge te starten. Om warm te draaien, om het vak onder de knie te krijgen. Bijvoorbeeld duikhorloges.
Mijn favoriete type… horloges
Ik kijk er wellicht volledig overheen, maar zie nergens een horloge op deze foto…
Prachtig horloge, maar dat bandje ernaast!
Hee, @AmsterdamVintageWatches, die korte jazz intro die je gebruikt… Ik moet op één of andere manier aan Mulato Astarte denken, maar ben stervensnieuwsgierig.
Wie is het, en welk nummer?
Hahaha! Goedemorgen Daan
Heritage hum. ( the gap sealer)
Jimmy Heath.
Dank je! Ik ben normaliter niet van de tenor sax (eerder klarinet, trombone en trompet), maar zit nu bij de koffie maar eens naar The Thumper te luisteren.
Mooie Spanish Tinge, om Jelly Roll Morton te parafraseren.
Vreemd dat je al de tijd om de tenor hebt weten te slalommen.
De Groten der aarde spelen of speelde er op.
No offence
Maar Ahmad Jamal, Miles Davis, Oscar Peterson, Art Blakey, Ella Fitzgerald, Dave Brubeck, Louis Armstrong, Chet Baker, Thelonious Monk, Benny Goodman, Dizzie Gillespie, Jimmy Cliff, Richard Groove Holmes, Charles Mingus, Clark Terry en Wynton Marsalis spelen toch helemaal geen saxofoon?
Het is met jazz echt ongeloofelijk makkelijk om de saxofoon te negeren.
OT: Sorry voor de off topic, maar op één of andere manier denk ik dat je met die video van @AmsterdamVintageWatches het topic redelijk hebt afgekaart.
Ook als het niet regent hoor!
Duikhorloges…
Nee, zegt me weinig. Zou je daar nog eens eh… wat foto’s van kunnen posten Aqualand?
Coltrane heb ik altijd het liefst ergens in Miles Davis’ quintet weggestopt gezien. Omdat ie saxofonist is. En ik weet dat ik daarmee diverse vormen van heiligschennis pleeg.
Bovendien vermijd ik ballades vaak, in alle muziek die ik luister. Daarom zit m’n verzameling ook vol swing, bebop, hard bop en funk.