Exclusieve horloge zaak beginnen

Wat een droefenis

1 like

Over een paar maanden lacht Diederik ons misschien wel uit. Het zou zomaar kunnen. Ik bewonder je enthousiasme in ieder geval!

2 likes

Dan zeggen we die diedie die was zo gek nog nie die diedie

2 likes

Clint is een held.

2 likes

Goedemorgen iedereen,

Wat een emotie heb ik bij vele opgewekt :grin:
Allereerst bedankt voor ieders reactie. Ik begrijp de ‘negatieve’ reacties en de positieve waardeer ik enorm.
Ben blij dat sommige lekker hebben kunnen lachen:wink:
De bedoeling van dit voor mij is niet om een huishouden mee te verdienen, maar puur voor ernaast en om te leren. Ik ben gefascineerd door horloges, dus waarom zou ik het niet doen? Tevens zijn mijn investeringskosten erg laag, dus als het niet lukt, geen probleem.
Mijn vraag was puur om meer informatie op te doen. Ik heb aantal bruikbare reacties gelezen, waar ik zeker over ga denken.
Tot de volgende topic.:smiley:
diedie/Diederik

13 likes

Alright Diederik, go for it.

:+1:

Basis-voorraad aanleggen, oftewel een paar ton investeren en daarna alles en iedereen inclusief het web afstruinen naar koopjes :+1: hard business

Ergens zie ik het hier al mis gaan.

15 likes

Moeten we deze man serieus nemen?

1 like

Het feit dat je dit vraagt brengt mij tot het goed bedoelde antwoord dat je er misschien nog maar beter niet aan zou moeten beginnen.

2 likes

Pas op! Misschien zeiden sommigen dat ook wel over onderstaande sujet. :wink:

Geintje @AmsterdamVintageWatches

4 likes

Ik heb er ook wel eens over gedacht…zo’n 10 minuten…
Het afstruinen voor “koopjes”, investeren in een voorraad, garantie op een horloge en eventueel het betaalverkeer zijn slechts een deel van de zaken die hierbij komen kijken.

Je moet verstand hebben van wat je koopt en je moet veel weten over de horloges, uurwerken en eventuele replica’s waar mensen mee aankomen.

Hoe groot mijn hobby ook is, en hoe veel ik er ook van denk te weten. Bij deze handel komt meer kijken dan een website en wat plaatjes :smiley:

Laat je goed inlichten en mocht je toch willen beginnen hiermee, begin dan klein. Koop van je kapitaal 1 of 2 horloges die zeker Rolex waardevast zijn en kijk of je hiermee een winst kan behalen. Denk dat je dan vanzelf wat handigheid krijgt met het geheel.

Succes!

3 likes

Die heeft de toko van paps overgenomen…:wink:

3 likes

Investering:
Een baseball bat of telescopische knuppel om je argumenten meer te laten doordringen,
Een petje om je gezicht af te schermen van de camera’s,
Een scooter om je gezwind uit de voeten te maken,
Een smartphone om je handelswaar te promoten en met je slachtoffers, correctie leveranciers, af te spreken.

2 likes

Hou er ook rekening mee dat je magere jaren op kan vangen… We hebben er net 7 achter de rug. In die periode zijn er nog genoeg omgevallen.

Dit is wel een stopwoordje van je. :wink:

1 like

Valt wel mee hoor, soms kan je beter kort en krachtig blijven :wink:

1 like

Mijn advies zou zijn om eerst wat geld te investeren in een cursus Nederlands.

2 likes

:thinking:

2 likes

Het café gaat over tien minuten open :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like