Wat een emotie heb ik bij vele opgewekt
Allereerst bedankt voor ieders reactie. Ik begrijp de ānegatieveā reacties en de positieve waardeer ik enorm.
Ben blij dat sommige lekker hebben kunnen lachen:wink:
De bedoeling van dit voor mij is niet om een huishouden mee te verdienen, maar puur voor ernaast en om te leren. Ik ben gefascineerd door horloges, dus waarom zou ik het niet doen? Tevens zijn mijn investeringskosten erg laag, dus als het niet lukt, geen probleem.
Mijn vraag was puur om meer informatie op te doen. Ik heb aantal bruikbare reacties gelezen, waar ik zeker over ga denken.
Tot de volgende topic.
diedie/Diederik
Ik heb er ook wel eens over gedachtā¦zoān 10 minutenā¦
Het afstruinen voor ākoopjesā, investeren in een voorraad, garantie op een horloge en eventueel het betaalverkeer zijn slechts een deel van de zaken die hierbij komen kijken.
Je moet verstand hebben van wat je koopt en je moet veel weten over de horloges, uurwerken en eventuele replicaās waar mensen mee aankomen.
Hoe groot mijn hobby ook is, en hoe veel ik er ook van denk te weten. Bij deze handel komt meer kijken dan een website en wat plaatjes
Laat je goed inlichten en mocht je toch willen beginnen hiermee, begin dan klein. Koop van je kapitaal 1 of 2 horloges die zeker Rolex waardevast zijn en kijk of je hiermee een winst kan behalen. Denk dat je dan vanzelf wat handigheid krijgt met het geheel.
Investering:
Een baseball bat of telescopische knuppel om je argumenten meer te laten doordringen,
Een petje om je gezicht af te schermen van de cameraās,
Een scooter om je gezwind uit de voeten te maken,
Een smartphone om je handelswaar te promoten en met je slachtoffers, correctie leveranciers, af te spreken.
Ik wens TS het allerbeste. Ik hoop dat hij zān droom waar kan maken, zoals ik dat een ieder gun. Ik hoop dat hij nog wat goede tips heeft kunnen destilleren uit de reacties en bovenal hoop ik dat hij fris en fruitig blijft en niet verzuurt.
Ik heb geen enkele zinnige toevoeging buiten het advies je te verdiepen in wat je doet (vast onzinnig want dat zal je doen) en vergeet niet te genieten! Succes!
Hou toch op met die adviezen. Gaat er nooit komen die winkel.
Dit is geen zurigheid maar gewoon een gezonde hekel aan leeg geblaat over ondernemen, een gezonde afkeer van snel en makkelijk, een gezonde weerzin tegen domheid.
Er zijn geen domme vragen⦠dat geldt alleen als je eerst zelf een beetje moeite hebt gedaan om het te snappen.