You feelin’ lucky, punk?
Wordt wel een heel bijzonder topic zo ja…
Colt 44 toch
Is het al. Bijna 100 reacties en TS?
Leuk initiatief, succes!
Not sure if ts is trolling or just dumb…
Als je het echt meent en je vraagt je dit af, stop dan nu meteen. Je weet niet genoeg van horloges af of professioneel zaken doen
@diedie heeft dit bericht als een handgranaat gedropt en is snel weggerend, ons achterlatend in onze dagelijkse chaos van berichten.
Is druk met de LOI cursus “Ondernemer in 12 lessen”, tweede les inmiddels.
Ooit mee geschoten. Die voel je wel even.
Zeker aan de ontvangende kant.
Beste @diedie, leuk initiatief. Je hebt hier al een schare aan mogelijke afnemers. Een standaard kortingspercentage van zeg 15%, voor horlogeforumleden, zal je omzetcijfers flink omhoogstuwen.
Mijn Seamaster staat in het blauwe gedeelte, kopen zou ik zeggen! Dan heb je er alvast 1 in stock
Ach de helft van de veel posters hier zouden niets liever willen dan met deze hobby een decent bestaan te kunnen onderhouden.
In plaats daarvan verdoen ze hun kostbare tijd met flauwekul rondom hun dure hobby
Ik zou een vak leren als ik een bestaan wil opbouwen.
En/of investeren in zaken waar ik al veel verstand van heb en wat dicht bij me staat.
Ook ik droom weleens van @AmsterdamVintageWatches Jasper zijn en in een helikopter in Dubai van de ene sheik naar de andere te vliegen met een doos Rolexxen en terug te vliegen met een tas geld…
Gelukkig belt er op dat soort momenten dan altijd wel een klant waar ik wel wat meekan, doe ik mijn best in waar ik goed in ben en komt de volgende graal weer iets dichterbij… waarbij ik dan maar vertrouw op trusted sellers hier op het HF.
De horlogewereld is zoals zoveel werelden waarbij hobby en liefhebberij een grote rol spelen: enorm complex en vol van mensen met veel verstand van zaken. Als gemiddelde hobbyist of investeerder zonder jarenlange intensieve kennis van horloges en de markt, heb je het nakijken.
Maar ff on topic: voor de beheerders moet het toch te doen zijn om een trol te herkennen? Het bericht van Diederik scoort wel hoog op dit punt…
Ik zou graag een zaak starten in kwalitatief goede geitenwollen sokken, maar ook ik zit met de prangende vraag: waar vind ik kwalitatief goede geiten (mijn echtgenote niet meegerekend)?
Allemaal heel lastig, maar met goed speurwerk en doorzettingsvermogen komen we er wel !
Dit gewoon effe als psychologisch steuntje voor ieder die ook met zulke veelbelovende ideeën in zijn hoofdje rondloopt.
Dan zit je hier goed op het forum!
Ik weet mijn publiek te vinden, inderdaad, haha
En toch krijg je op de meest maffe vragen 100 reacties.
Spruitjes is ook booming business
Noem het reacties …
Een maffe vraag is aanleiding voor lol, elkaar op de schouders slaan, de onderlinge rangorde verfijnen, etc.
Kortom: er gebeurt weer wat.