Exclusieve horloge zaak beginnen

Hahaha je weet dat ik niet zo internetsnugger ben. Ik haal mijn informatie sneller uit een boek.

4 likes

Na alle waardevolle tips
 nog een cruciale branding tip: vergeet niet als een bucklerlul
 sorry heinekenhork een merk als nomos af te zeiken. Cheers.

1 like

Probeer deze maar te zoeken in je boek :rofl:

3 likes

Haha, ik heb even gekeken maar “internet” staat nog net niet in de twaalfde druk. :joy:

5 likes

Je bent ook fan van Brigitte Bordeaux?
:joy:

1 like

Als je opmerkingen en adviezen nodig hebt om een eigen klokkentoko op te starten ben je ongeschikt.

Sorry.

1 like

Waar? Marktplaats
Hoe? Met muntjes
En dan? Zorgen dat je ballen er niet afgeschoten worden

2 likes

True, same here
 Een aantal jaren terug zocht ik designspullen voor het inrichten van onze nieuwe woning. Een jaar later had ik een eenmanszaak en importeerde ik design uit Denemarken. :slight_smile: Woning kosteloos ingericht, en echt wel leuke opbrengsten gehad. Gewoon als “hobby”. Horloges zijn natuurlijk complexer.

Maar je moet ergens starten en uitbouwen, liever een keer een fout dan altijd te voorzichtig!

2 likes

Ouch

image

3 likes

Mooie film ook! Grand Torino. Mooie auto ook trouwens! :slight_smile:

3 likes

Edit.

Dat hij voor wapens is bedoel je?

1 like

Schitterend topic dit

2 likes

Ik heb het even opgezocht, en ik vergis me. Niet te snel, Marijn. Ik verwar hem met Charles Heston. Sorry Clint.

2 likes

Clint ook wel een beetje hoor. Echte republikein ook.

I asked him his thoughts on the NRA and gun control and he said that while people think of him as pro-gun, he has always been in favor of controls. ‘Why would anyone need or want an assault weapon?’ he said."

Hij zegt tot juist van niet, hier.

Clint is degene die op republikeins congres een tirade hield tegen lege stoel. :man_shrugging:t2:

2 likes

Wel voor wapens maar meer controle.

1 like

Beter lezen. Want dat staat er dus echt niet :innocent:

1 like

semi-automatic rifles with a detachable magazine and a pistol grip

Geloof mij maar. Hij heeft er geen probleem mee als jij in de USA met je 45 rondloopt.

Even de bron vermelden.