Ofschoon ik algemeen directeur, CEO, ben van mijn ālingerie voor de goed gevulde vrouw, met passervice aan huisā bedrijf ben voel ik me toch niet geroepen om een horloge met deze benaming te dragen.
Overigens ben ik naast CEO ook CFO, COO, CSO, CIO, General Counsel, Compliance Officer en hoofd personeelszaken.
Bij ons (B) noemen ze dat een zaakvoerder :). Zelf beschrijf ik me gewoon als directeur. Hoewel ik wel internationaal georiĆ«nteerd ben (Belgisch bedrijf maar in Nederland opererend ), vind ik die Engelse termen (nog) niet nodigā¦
Alhoewel ik BSa achter mijn naam zet (bijvoorbeeld op LinkedIn), dat dan weer wel.
Buiten de skx staan er soms best leuke Seiko 5-jes op en goede aanbiedingen van G-shocks. De overige 95% van de aanbiedingen is wel op deze lijst te vinden inderdaad .
Plakmerk. Leuk die blacklist, maar niet zaligmakend. Ook verouderd. Praktische tip: Zoek op merk + Watch2day en als je hem daar vindtā¦
En in zijn algemeenheid, waarom niet gewoon naar een goed merk kijken? Veel succes.