Mijn monster 1st gen wordt werkelijk waar overal voor gebruikt. Dit zie je dan ook wel aan hem af. Maar dat siert hem ook wel weer vind ik. Heerlijk om een horloge te hebben al 8 jaar die je zonder na te denken om kan doen 's ochtends ongeacht je activiteit van die dag.
Hebben jullie ook zo’n horloge? En welke is dit dan voor jullie?
de DumeT instrument 2 Prototype…
Ik doe echt zo’n beetje alles met dit horloge… klussen, motorrijden (trillingen), Boogschieten (schokken), Ik draag em in de werkplaats (vuil, metaal spanen) kortom… deze jongen krijgt flink voor zijn kiezen… maar 't is een prototype, dus moet ik em uitgebreid testen, voor ik em op de markt breng.
Totnogtoe blijft ie keurig en zuiver lopen… zoals het hoort… kortom… ook de productieversie zal tegen een stootje kunnen, zoals het een "toolwatch"betaamt
Eigenlijk altijd mijn sub. Op kantoor en thuis. Als ik echt lomp werk ga doen dan heb ik een Gshock om Op een festival op het moment even niets, maar straks denk ik de HFLE2016
Deze; tuin, klusjes rondom, vakantie, zwemmen, kroeg (ook zwaar) e.d. Zitten ondertussen best een paar kleine krasjes op maar dat maakt hem alleen maar karakteristieker!
Als ik echt los ga, dan draag ik liever geen horloge.
In alle andere gevallen waarbij ik niet teveel rekening wil houden met het horloge dat ik om heb, draag ik mijn G-Shock