Exemplaar waar je alles mee doet

Mijn monster 1st gen wordt werkelijk waar overal voor gebruikt. Dit zie je dan ook wel aan hem af. Maar dat siert hem ook wel weer vind ik. Heerlijk om een horloge te hebben al 8 jaar die je zonder na te denken om kan doen 's ochtends ongeacht je activiteit van die dag.

Hebben jullie ook zo’n horloge? En welke is dit dan voor jullie?

2 likes

de DumeT instrument 2 Prototype…
Ik doe echt zo’n beetje alles met dit horloge… klussen, motorrijden (trillingen), Boogschieten (schokken), Ik draag em in de werkplaats (vuil, metaal spanen) kortom… deze jongen krijgt flink voor zijn kiezen… maar 't is een prototype, dus moet ik em uitgebreid testen, voor ik em op de markt breng.

Totnogtoe blijft ie keurig en zuiver lopen… zoals het hoort… kortom… ook de productieversie zal tegen een stootje kunnen, zoals het een "toolwatch"betaamt

4 likes

Heb ik niet. Ik kan me niet houden bij 1 horloge. Zou ik wel willen.

Een Monster kan je minstens 50 jaar dragen. Mocht het uurwerk toch stuk gaan, dan is er eenvoudig een nieuw of donor uurwerk te vinden.

voor als ik in de tuin bezig ga: kan ie zich weer lekker “opwinden”

3 likes

6 likes

Bijzondere wijzers. Mooi!

Als ik echt door de blubber ga of levensgevaarlijke capriolen uithaal, dan helemaal geen horloge. Voor alle gelegenheden daarbuiten draag ik deze:

9 likes

Dit is mijn ‘Zero f*cks left’ horloge… Past overal bij… werk en privé. Gaat standaard mee in de wildwaterbanen van de vakantieparken.

1 like

Mijn Breitling Colt Chrono met SuperQuartz uurwerk, is mijn perfecte grab and go watch, loopt altijd mooi op tijd en zit fantastisch

4 likes

Ik had stiekem foto’s van vriendinnen verwacht…

6 likes

Ik ook.

Mika

1 like

Bijna altijd deze Seiko, hier mee op de MTB.

1 like

Eigenlijk altijd mijn sub. Op kantoor en thuis. Als ik echt lomp werk ga doen dan heb ik een Gshock om :slight_smile: Op een festival op het moment even niets, maar straks denk ik de HFLE2016

4 likes

Deze; tuin, klusjes rondom, vakantie, zwemmen, kroeg (ook zwaar) e.d. Zitten ondertussen best een paar kleine krasjes op maar dat maakt hem alleen maar karakteristieker!

12 likes

Ik doe niet zo veel “zware” taken, daar heeft god mij niet voor gemaakt. Maar mijn Alpinist op een waterbestendige Hirsch gebruik ik voor alle taken :grin:

1 like

Mijn japaanse werktuig.

Leer, staal en precies.

1 like

Als ik echt los ga, dan draag ik liever geen horloge.
In alle andere gevallen waarbij ik niet teveel rekening wil houden met het horloge dat ik om heb, draag ik mijn G-Shock

1 like

Ik de laatste tijd ook altijd de No Date, what else…

[URL=http://s658.photobucket.com/user/EricPePa/media/Rolex%20SND/9937AFE3-5E87-451F-851B-FC34F2685EEC_zpsnxfo9are.jpg.html][/URL]

8 likes

Voor het zware werk

op mijn werk en vrije tijd

Voor de vakantie morgen in Thailand

7 likes

De Tag Heuer Aquaracer

3 likes