Exemplaar waar je alles mee doet

De sub als daily maar op het werk al 8 jaar een monster

3 likes

Werk jij niet dagelijks? Of wissel je elke avond van horloge?

2 likes

3 likes

Fijne vakantie en goede reis!

1 like

Dit is mijn maatje van maandag tot en met vrijdag 12uur per dag
Poeder coaten,Natlakken,Glasparelstralen en hijswerzaamheden
niks is hem teveel.Zo af en toe is hij wel erg vies dan gaat ie even in de Thinner en dan kan die er weer tegen aan

3 likes

Deze Seiko fieldwatch met 3mm. saffier glas.
En met 10ATM kan hij ook nog zwemmen :relaxed: :thumbsup:

Grt.

5 likes

Exemplaar waar ik alles mee doe? Eigenlijk doe ik vaak automatisch mijn Damasko om, die kan wel tegen een stootje dacht ik zo.

Voor in en op het water en allerhande niet al te ruige klusjes, deze.

Voor wat ruiger werk deze of helemaal geen horloge.

Thinner ? :joy:

Deze 3 doe ik niet af als het spannend wordt

4 likes

Alleen af tijdens slapen, klussen, bootcamp & wielrennen. Voor de rest altijd om de pols.

1 like

Al een decennium de ā€œT800 Monsterā€. Er zijn vele horloges en monsters bijgekomen, maar nog steeds blijft deze m’n daily beater.

4 likes

Wat is eigenlijk een T800 Monster? :confused:

Een gemodde monster om n T-800 terminator :wink:

Ah! Kennelijk zijn film referenties aan mij niet besteed :wink: Dat krijg dus je als je denkt dat er geen goede film meer is gemaakt na 1960. Persoonlijke afwijking overigens…

2 likes

Je hebt het vast eens gepost ooit en ik ken de foto, maar wat zijn de mods? Saffier? 4R36? Of zijn er ook zichtbare mods?

On topic: Ik heb nog nooit een horloge gehad waar ik alles mee deed. Toen ik horloges droeg die nu youngtimer en vintage zijn deed ik ze af met zwemmen en ruig kluswerk. Had in die tijd wel lange tijd ƩƩn horloge, je krijgt daar dan wel een diepere band mee zeg maar.
Nu heb ik voor elke activiteit een ander horloge en wissel ik heel vaak.

Ik houd ook wel van de betere oude film maar er zijn toch echt wel een aantal aardige moderne films hoor.
Ik mis off topic, een draadje ā€œvintage filmsā€, hmmm.

1 like

Ik overdrijf een klein beetje. Het is meer ook dat sommige genres niet aan me besteed zijn. Ik hoef geen special effects & ieder detail van een moord te zien. Dat laat ik dan wel aan mijn eigen fantasie over, net als een boek :wink: Maar een moderne film met een goed verhaal en sterke dialogen spreekt me wel aan. Daar zit dan weinig horloge product placement in. Nu gaan ik OT :scream:

Nee hoor. :nerd:

1 like

Deze, krasje hier en daar maakt mij niet zoveel uit, beetje karakter over de toekomstige jaren :wink: (blijvertje dus)

http://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/3X/0/5/0590e079e53fa4a8ede749f422b16fb293a6a3b8.jpg

3 likes