Exemplaar waar je alles mee doet

deze heb ik al zo’n 30 jaar en die heeft al behoorlijk wat meegemaakt
feesten / begrafenissen / diverse baantjes / cursussen / knokpartijen / zomervakanties,/ schaatstochten / vrieskou, noem het maar op
en ik denk dat dat ding er over opnieuw 30 jaar nog steeds bij is.

5 likes

Lekker!

Ik wilde een horloge voor mountainbiken. Mijn keuze is op deze casio g-shock gevallen. Volgens mijn zoontje van vier, is het echter een stormtrooper horloge.
Anyway, hij is zwaar getest. Muur eruit mokeren, plafonds, trap afkrabben/bijten en verven. Stenen sjouwen, ander groot afval. No sweat.

4 likes

Dit komt me zo bekend voor, ik probeer ook steeds 1 horloge aan te houden, maar wat ik ook probeer, oud, nieuw, goedkoop, duur(der), het mag niet baten. Ik moet steeds wisselen…

1 like

Zeker nog nooit Predator 33x gezien zoals ik?

1 like

Als het er echt op aankomt, draag ik mijn ietwat aangepaste Seiko Monster. Een tank.

1 like

Mijn zwarte G-Shock afgelopen week vakkundig gesloopt dus heb alleen nog een witte voor de momenten. Ga denk ik op zoek naar wederom een zwarte maar dan met solar. Misschien hebben ze die ook op Schiphol liggen bedacht ik mij. Dan haal ik er daar wel eentje als ik vertrek.

1 like

De Rolex GMT Master , al 3 jaar dag en nacht.

1 like

Bij mij loopt het een beetje uit de hand : 40 stuks :blush:

1 like

Dat punt ben ik helaas al heel lang voorbij, ik ben de tel kwijt :scream:

Ik hou v subtiele mods die zoveel mogelijk vh origineel behoudt. Dus echt zichtbare/opvallende mods zijn er niet. Bijna goed, Is n sandwich Sapphire. Dus ook achterkantje v Saffier, het hart Is hetzelfde gebleven (hoewel ik de 4R36 n paar keer overwogen heb), verder Romeinse dagschijf, en n marine master sluiting.

1 like

Maakt niet uit waar die op zit, maar die groene kleur op sommige horloges vind ik zo adembenemend mooi he, mooi klokje!

1 like

Mijn trouwe Certina DS … Heeft al jaren trouwe dienst weer en wind achter de rug… Stieren aanval, slijpen, stoom, motorrijden, glijpartij of drie met de motor… Olie baden tijdens het verversen van voertuigen enz enz…

2 likes