ik ga nog eens beroep moeten doen op de eindeloze kennis van dit forum.
Ik ben vastberaden om me eind dit jaar te belonen op een nieuw horloge. Ik werk nu al maanden lang aan een tempo van min 50h per week dus een beloning is wel op zijn plaats. Nu mijn vriendin nog overtuigen maar dat is een probleem voor een andere keer. Eerst wend ik me tot jullie zootje enablers…
ik denk nu al maanden aan een stuk dat het tijd wordt voor een submariner. Prachtig horloge, pedigree in overvloed, waardevast, enz… . Maar om de een of andere reden is het toch de expl2 die in mijn achterhoofd blijft hangen. Als geld geen issue was kocht ik ze alletwee, maar dat is geen optie.
Ik denk dat de exporer 2 snel verveelt en de sub is dan weer een horloge dat ooit in de collectie moet. En als ik de explorer 2 beu ben, verlies ik er toch op. niet? Maar toch…
Wat is de mening van mijn lotgenoten, mede verslaafden. Gaan voor het horloge dat nu het meest aanspreekt en het waardeverlies nemen, of voor de sub gaan?
Ik heb een voorkeur voor de sub. Uiteraard persoonlijk. De kast van de 216570 zit bij mij minder fijn. De comfortabelste was voor mij de SD. Beide mooi hoor!
Kleine vraag. Heb je al eens een Submariner rond je pols gehad? Heb mijn zoon er eentje cadeau gedaan voor zijn 18e verjaardag… vind hem zo mooi. Heb zelf een Expl.2 en een Hulk. Mijn voorkeur gaat uit naar een Sub (nieuwe ceramische versie).
Ik heb beide horloges gehad en heb nu een Submariner. Ik kan je wel vertellen dat ik spijt heb van de verkoop van de witte polar! Althans spijt, soms moet er wat uit om iets nieuws te kunnen kopen.
Qua comfort is een 16570 minstens net zo fijn als een Submariner.
Als mijn polar hier ooit weer te koop komt, sla ik zeker mijn slag haha.
In mijn ogen de ultieme Rolex combo.
Tweedehands ex2 verlies je niet veel op toch. Ex2 nieuwe versie of zeker de oude is betaalbaarder. Sub meer iconisch. Ik zou als geld geen rol speelt de ceramische sub met nieuwe band nemen.
Ik zit een tijdje na te denken over de volgende stap. Maar een Sub werkt, op dit moment, de Polar niet uit de kist. Zal niet zeggen dat de Sub saai is, maar de Polar heeft meer.
Ik zou ook voor een 16570 Polar gaan.
Ze hebben allebei dots en merc.
En als je niet echt een 24H-functie nodig hebt zou ik
liever een draaibare bezel hebben.
Altijd handig als je een activiteit wil timen of eens lekker
mee wil ratelen