explorer 2 of submariner?

Ik zou niet weten of ik de Polar zo leuk ga vinden, liever de zwarte Explorer II. Tussen die 2 dus een sub, voor mij een 5 digit.

Je bedoelt dat als er een stilte valt en de ander vind dat je je schuldig over iets moet voelen en dat jij dan uit het raam kijkt en je dan lekker irritant je sub laat knetteren?

6 likes

Totaal niet ongemakkelijk :smiley:

1 like

Hopelijk binnenkort nog een andere 16570 polar naast de 116610 :wink:

1 like

:joy:

Iedere echte liefhebber vindt het fijn om er af en toe een
slinger aan te geven, aan de bezel dan he :wink:

3 likes

Dat…

1 like

Ik zou even door sparen en voor een Sea Dweller gaan.

5 likes

Zal gewoon lekker voor de rolex oyster perpetual gaan. Lekker simpel en geweldig mooi. :sunglasses:

3 likes

Ook nog 1 van de goedkopere modellen win-win-win

1 like

Een vd 2 kopen. Tijdje proberen en als het gevoel er niet is gewoon verkopen. Als je beide beetje goed inkoopt hoef je er nooit verlies op te lijden.

4 likes

Sub, icoon, tijdloos, kan bijna overal bij (sportief, business of casual).

1 like

:joy:

Voor mij zou dit het antwoord al zijn. Als die sub al maanden door je hoofd spookt en je hem toch ooit wil hebben, koop hem dan nu maar.

Klopt, daar ga je op toeleggen.

Heb je de horloges wel eens gepast? Qua formaat schelen ze behoorlijk. Het klinkt alsof je je nieuwe horloge veel gaat dragen en dan vind ik zelf een goede pasvorm misschien wel het belangrijkst.

Succes!

1 like

Green sub (verveelt nóóit)

10 likes

miljaar he, nog meer twijfels na dit topic. hoewel… . Ik bleef hopen op antwoorden die de explorer II verkozen boven de sub. dus ik ben er mss wel uit en durf niet aan mezelf toe te geven dat de sub droom nog even moet wachten. Explorer II shoppen eind dit jaar. Nu hier nog iemand overtuigen. wish me luck boys, I’m going in…

3 likes

Ik zou voor de explorer 2 gaan vanwege de uitgesprokener stijl. De Sub is voor mij in te veel dingen goed. Wel handig als je het bij één of 2 horloges wil houden.

1 like

hmm…

nu vind ik je vraag perfect voor een horlogeforum, maar toch…

waarom stel je de vraag? uiteindelijk gaat het om wat je zelf mooi vind toch? gewoon lekker kopen wat je mooi vind en er van genieten!

het is niet meer en niet minder!

1 like

Lees je eigen verhaal eens goed terug. Je geeft zelf het antwoord al. Eerst de Sub. Ga je geen geld op verliezen. Expl II: een 42mm gaat je wel geld kosten bij verkoop. De 40mm niet, maar die rammelt

3 likes

Die dingen komen soms voor 5.5k voorbij. Dan ga je er toch niet (veel) op inleveren bij verkoop? Gaat dus puur om geduld hebben tot er een goede deal voorbij komt.

1 like

https://www.metropoliscollection.nl/watch-collection/rolex-explorer-ii-216570.aspx

Dit is de oude van @Bertus1

Maar deze heeft een beter formaat, maar dat is persoonlijk.
https://www.metropoliscollection.nl/watch-collection/rolex-explorer-ii-16570-1991-.aspx

Submariner.

1 like

Ik heb een 16570 polar gehad, mooi uurwerk, droeg hem graag maar ik kon niet wennen aan de rammelende band.
Nu draag ik de keramische sub en die vind ik gewoon veel beter, glidelock is een zaligheid!

De sub geniet zeker mijn voorkeur!

2 likes