explorer 2 of submariner?

Inderdaad!

Tuurlijk wel! Maar jij moet natuurlijk aan de Tudor sub Natalie. :wink:

2 likes

Hoezo de Tudor Sub @JackW? Ik vind de blauwe Tudor van @malus65 trouwens wel erg mooi :heart_eyes:

2 likes

:joy:

Allemaal meningen en allemaal subjectief. Je presenteert jouw mening als waarheid terwijl het allemaal een kwestie is van smaak, maar ook dat is weer een mening, maar dan een bescheiden. Wat voor jou een cliché is, is voor een ander een grail.

Ik zie dat je op de teentjes getrapt bent, en dat dat de leesvaardigheid beïnvloed heeft.

Ik denk dat uit het bovenstaande blijkt dat het mijn mening moge zijn, behalve die Milgauss van @Erik11. Die is gewoon de facto cool. :slight_smile:

Ik erger me hier wel een beetje aan. 99% van wat hier geroepen wordt op het forum is een mening, omdat het vaak over ontwerp, smaak en uiterlijk gaat. Het horloge is tenslotte een mode-accessoire, dus dat is gewoon een gegeven.

Kunnen we in godsnaam niet verder gaan met ons leven in de wetenschap dat het allemaal maar meningen zijn zonder anderen op de vingertjes te tikken omdat ze naar jouw mening niet duidelijk genoeg hebben gestipuleerd dat het om hun mening gaat?

Fijne zondag! Met een rustgevend kopje koffie, of zo. :+1:

7 likes

Tja, natuurlijk is veel van wat hier gepost wordt gewoon een mening, daar is het een forum voor. Dat neemt niet weg dat de manier waarop je je mening presenteert, wel verschil maakt. Als ik zeg dat ik een slappe lul krijg van het zwaar gestileerde hipstergezeik waarmee jij jouw keuze voor buitengewoon doorsnee horloges rechtvaardigt, dan is dat toch gewoon onaardig? Maar dat is precies hoe jij andere forumleden wel de maat neemt. Dan moet je niet zo op je teentjes getrapt zijn als iemand daar een keer iets van zegt.

13 likes

I rest my case

1 like

Ooit 42 horloges in de kast liggen, zag door de bomen het bos niet meer. Alles verkocht en toen stond ik voor dezelfde keuze als jij nu staat. Een aantal geprobeerd: 14060, 114060, 116610, 16600, 216570 en 126300.

Eigenlijk was het (achteraf) heel makkelijk: een keramische sub doet alles wat je ooit nodig zou hebben. Okay, je mist misschien een GMT functie, maar that’s it. En in mijn geval een datum. Past bij iedere gelegenheid, is tijdloos, heerlijk comfortabel, geweldige band, extreem goed afgewerkt, loopt super en (niet belangrijk maar toch) je schrijft er niets op af als je hem houdt.

Ik heb nu dus nog maar 1 horloge, al een hele tijd en dat zegt best wat voor mij…:wink:

Tuurlijk heeft ie zijn minpunten: je wordt gezien als patser, je struikelt over de replica’s en…hij voldoet aan al mijn eisen wat eigenlijk heel saai is :joy:

Maar gelukkig koop ik een horloge voor mezelf en niet voor al die anderen dus eigenlijk kan het niet fout gaan, wat je ook kiest.

12 likes

Print albeeldingen van beide uit, hang ze in huis en aan het eind van de week hak je de knoop door.

1 like

ik denk dat ik de knoop pas ga doorhakken rond de periode dat de aankoop er ook werkelijk komt. meestal is dat bij mij in de kerstperiode. En geef toe, hoe leuk is het om nog 4 maanden heen en weer te gaan tussen de sub en de explorer 2. Een win win situatie.

Bedankt voor de input iedereen. En ook voor de mooie plaatjes . Ik zal de komende maanden dit topic nog vaak opnieuw doorlopen :slight_smile:

1 like

Deze statement zie ik vaak bij de Sub maar begrijp ik niet … In mijn ogen hoort een duiker niet onder een pak! Business Casual Ok … maar onder een klassiek pak nee.

Blijft uiteraard een prachtig horloge! :wink:

Ok, ok, ik heb misschien (:joy:) niet zijn stijl en klasse, maar het schijn te kunnen. Ik draag hem in ieder geval altijd, ook als ik in driedelig pak loop

2 likes

Het eerste wat me te binnen schiet is dat ik het leuk geformuleerd vind. Het leek op het eerste gezicht sterk op een persoonlijke aanval van een wat rancuneuze eikel, maar je bent een geldig punt aan het maken, dus onaardig kan ik het niet noemen.

Kleurrijk, misschien.

Ik was niet op de teentjes getrapt hoor. Da’s wat heel wat anders dan je ergens aan ergeren. Maar bedankt voor je goede zorg. :+1:

4 likes

Dit is mijn droom duo! De DJ is er al… nu nog de Sub… klote duur dat ding :slight_smile: nog FF sparen… tenminste als
Ik mijn geld in mijn zak kan houden…

1 like

Nu dit topic toch een kick heeft gekregen…

@Kristofn , wat is het geworden?

:face_with_monocle:

Duh

Boeie

Meen je niet?.

Zijn jou centen, waar bemoeid ze zich mee.?

Nou verhoog je

Naar 80 en hoplakeeee.

Tenzij

Het opmaakt omdat ze vind dat ze teveel alleen thuis is.

Man koop wat je aanspreekt, de rest boeit niks.

1 like

Het is uiteindelijk de sub geworden. En nu volop op zoek naar een DJ… het stopt ook nooit…

5 likes