Mk1
Volgens mij is deze al in zijn bezit.
Ik zou dan eerder naar iemand gaan die verstand van Rolex heeft.
Ik zie hier een tekening in, precies onder de rode pijl. Moet ik stoppen met drinken nu?
Even vragen aan de expert, @Jurk?
Oke wat mij ook opvalt aan het uurwerk is dat de schroeven van het werk zelf nog helemaal intact en onbeschadigd zijn, maar de schroeven waarmee het binnenwerk bevestigd is zijn redelijk beschadigd.
Ik wil niemand op de kast jagen maar het zou kunnen dat het uurwerk echt is maar de kast fake…
Why?
Ik vind het ook opvallend… maar fake kast met echte movement? Waarom zou iemand dat doen?
Ik vind het in elk geval treurig dat er een slager bezig is geweest op de lugs. Man.
Nee sorry man, geen pijl op te trekken die tekening
Ga je lekker, Lange Frans
Om vervolgens een fake uurwerk in een echte kast door te verkopen.
En @BadgeandBezel het is eerder gebeurd hier op HF. Herinner je die Daytona niet waarvan de case nep was maar het uurwerk echt? Dus doe nou niet of ik gek ben.
Toen was ook iemand de sigaar en voor bijna 15k de mist ingegaan.
Why? Wat schiet iemand daar nou mee op?
Even een korte check gedaan bij mijn eigen 214270
Dan maak je van 1 explorer 1: 2 explorers 1
Waarom zou je een echt movement in een fake kast stoppen en geen fake movement? Mensen die het kopen openen 99% van de tijd de kast toch niet.
Anyway, ik derail de draad.
Lees dit topic even door.
Zelfde trucje is uitgehaald bij deze SD.
Originele kast, replica uurwerk.
Een recente heeft dat deel gepolijst. Ik las ergens dat ze dat in 2015 hebben aangepast voor deze band.
Ga eens naar Ali en zoek op 3135 movement of oyster bracelet. Ik weet zeker dat je zult schrikken.
Volgens mij ook…
Uurwerk is geen clone 3135. Deze is orgineel.
Je backcase gravering ziet er ook op de foto goed uit. Ik vermoed dat enkel je clasp of je hele band nep is. Zijn de hoekjes van je clasp aan de boven scherp?
Ook op de MK1 hoort normaliter de gepolijste clasp te zitten. Correctie; ja op een vroeg exemplaar kan je nog de clasp met De matte binnenkant teken komen. Los daar van zien de graveringen er belabberd uit. Of er moet wel zoveel vuil in de letters plakken…
Euh… maar het is een 3132 op de foto. Hebben we dan een issue?
Owja, een 3132. Achja, precies hetzelfde uurwerk als een 3135, maar dan zonder datum functie