Explorer clasp 214270 fake?

Gelukkig. Dan kan ik nu slapen. Welterusten iedereen :wave:t2:

2 likes

3132 hoort inderdaad gewoon in dit type Explorer, no worries :grin:

Ga ik morgen even checken!

Is hier nog een linkje van? Interessant om terug te lezen

Maar what about the endlinks? Kan iemand dat checken bij een zeker originele band? Dan weet ik dus of het alleen om de gesp zou gaan of ook de hele band. S&C had dit toch moeten zien zou je zeggen. Maar misschien geeft de verkoper onjuiste info. Dat kan ook

En @watchmore snapt nu waarom deze Explorer nèt iets aantrekkelijker geprijsd was?

Of zou hij gewoon de marktprijs voor een Explorer met echte band in plaats van deze fake hebben betaald?

image

tis all lullig genoeg toch? chill

17 likes

Gewoon voor een nette marktconform prijs gegaan.

Henk ff kappen nu hè.

IMG_20201026_002527

IMG_20201026_002454

12 likes

Hahahahah

1 like

Precies dit. Waar heb je het horloge gekocht?
Daarnaast is de binnenkant van de clasp van de Explorer I glanzend en niet mat. Dus klopt volgens mij geen bal van.

afbeelding

Mk2

2 likes

Zou toch opletten met zulke uitspraken …

8 likes

:grimacing: hè bah, is het een bekende handelaar waar je dit horloge hebt gekocht?

Als ik even snel kijk is een marktconforme prijs is al gauw rond de 6.000 euro :scream:

Lijkt me reden om bij een fake sluiting en grote kans op een fake band en fake endlinks een heel serieus gesprek met de verkoper te voeren.

Ik vind dat hier door sommige belachelijk wordt gereageerd. Alsof het leuk moet zijn wat er gebeurd.
BAH!

Mooi k*t man, ik hoop voor je dat je er met de verkoper uit komt.

14 likes

Dit is de clasp van mijn madam haar mk1 :wink:

7 likes

Ik heb even het plaatje weggehaald, dat gaf een verkeerde lading aan het verhaal.

Maar als je mijn tekst leest lijkt me de conclusie dat ik het leuk vind volledig ongegrond.

Ik vind het onwijs klote, zoiets gun je geen enkele liefhebber. En wat ik ook schrijf, wie is de handelaar die een fake sluiting monteert zo der het te melden? Geen namen noemen hoor maar is het een nette handelaar of AD met gebruiktverkoop?

En die handelaar moet het oplossen, het product is niet conform hij het voorstelde en dus kun je denken aan een aantal oplossingen. Bijvoorbeeld het monteren van een originele Rolex sluiting of als de band helemaal fake is een hele band, een gedeeltelijke terugbetaling of het terugdraaien van de koop.

Overigens… waarom zou er een fake sluiting/band op dit horloge zijn beland? Geeft bij mij toch ook een kleine red flag…

Bewijst ook wat nu Rolex hip and happening is het steeds meer een mijnenveld is met fake horloges, frankenwatchss, aftermarket delen.
Dat is de enige reden ook dat ik nooit een oh zo begeerde Heuer Carrera 2447d heb gekocht, ik durfde het mijnenveld dat dit type ook is niet aan.

1 like

Prima.
dan geldt de rest van mijn post nu voor iedereen met een bericht in dezelfde strekking. :wink:

Is het ook. Ben verder ook benieuwd naar het verhaal. Is het een inruiler op de 14060 @watchmore?

Denk als ik zo kijk naar de andere geplaatste foto’s van een soortgelijke clasp dat dat geen goed nieuws is voor de TS, de endlink zie ik niet zo veel geks aan de gravering is scherp en netjes, en als er al wat zou uitspringen is het hooguit de R die misschien twijfel zou kunnen oproepen. Maar heb geen verdere referenties die aantonen of dat wel of niet zou kloppen dus kan daar niks over zeggen.

Nee heb uhm zo gekocht.

1 like