De gravure is echt bagger en kan niet anders duiden dan een fake en het horloge gaat sowieso terug maar het is echt enkel de gravure die het vaag maakt. De band voelt super genuine geen scherpe randen geen vreemde speling en binnenzijde van de gesp is echt 1 op 1 met vergelijking van de geposte geps, waarvoor dank!
Ik heb uhm bij een particulier vandaan en hij zegt dat ie terug mag dus vandaag even kijken of hij de daad bij het woord voegd.
Echt jammer want is echt een leuk horloge!
Eigenlijk nooit zo bezig geweest met die explorers maar wat een mooi ding op 39 mm. Verder.
Ik wil graag iedereen bedanken voor het mee denken en kijken!
Dat uurwerk klopt wel. De kast is lastiger, je zou eens kunnen kijken naar de crystal? En de onderste bezel van de bezel? Als je begrijpt wat ik bedoel. Dat zijn kleine details waaraan je de de kast kan vergelijken. Met een schuifmaat kan je ook de kroon eens opmeten. Aan de hand daarvan kan je misschien wat duidelijkheid over iig de kast krijgen. De clasp lijkt mij iig foute boel
Lekker teruggeven dus en niet meer over nadenken.
Er zijn genoeg Explorers op de markt… en het is inderdaad een prachtig horloge.
Misschien kun je hier op het forum een oproep doen, wil je specifiek een MKI?
Nee dat klopt. Het model bij mij op de foto is de MKII. Maar zover ik weet zijn bij de MKI alleen de 3,6,9 en de wijzers anders.
Daarnaast ziet het font op de wijzerplaat van TS er gewoon ruk uit.
Ik heb weinig verstand van fakes, eigenlijk geen. Toch als ik alles zo doorlees, is het misschien de meest veilige keuze om toch de koop te niet te doen als het mogelijk is. Je moet het toch met een goed gevoel dragen.
Zojuist netjes de centjes terug ontvangen en horloge retour. Vanmiddag gaat hij onder het mes bij de horlogemaker voor een definitief oordeel. Op zoek naar een andere dus!