Fijn dat je er vanaf bent ⦠dit ging nooit meer goed voelen.
Goed om te horen. Gevoel was door heel dit gebeuren niet meer goed. Zou het horloge al niet meer willen daarom. Gewoon opzoek gaan naar een andere via betrouwbaardere kanalen dan marktplaats.
Als ik naar deze 2 fotoās kijk en naar mijn echte en Noob namaak zeg ik fake kast. Mijn echte explorer heeft een satin finish op die 2e facet van de bezel en de noob een mirror polish. En de crystal van mijn Noob heeft 2 facetten aan de edge en de echte maar 1ā¦
Maar mijn noob clone zou van een eerdere explorer kunnen zijn waar mijn genuine 3 maanden oud isā¦
Goed om te horen man! Mooi dat het knap teruggedraaid kon worden.
Goeie zoektocht naar een nieuwe toegewenst!!
Al dat gekloot met die al dan niet fake rolex rommel. De hele lol gaat er zo toch wel vanaf he.
Er zit niks anders op dan maar wat meer te betalen via de betrouwbare adressen vrees ik. De zekerheid is de hogere prijs waard.
Hoezo heb je een neppe? Snel the hammer treatment gevenā¦
Mee eens. Buy the seller
Tuurlijk niet, dat is enkel besteed aan de happy few
En dan haal je ze per ongeluk door elkaar
Fijn dat hij terug kon, twijfelachtig als ik het zo lees of dit wel een echte was of een goede replica/Frankenstein ā¦
Dan had je maar geen fake moeten kopen. Fake watches are for losers.
Exact voor dit soort situaties. Mensen roepen overal van alles over hoe ze een neppe moeten herkennen maar als ze een goeie in handen hebben weten ze het ineens niet. Als je ze naast elkaar legt kan je pas gericht gaan kijken
Mooi om te horen dat de koop ontbonden is.
Ik ben heel benieuwd naar het oordeel van de horlogemaker straks!
Bijzondere reden om een fake te kopen. Je kunt ook gewoon bij de AD of een ander bekend adres een echte kopen. Of je aankoop laten keuren bij een betrouwbaar adres dan weet je het ook.
Nu draag je door zoān fake te kopen bij aan een crimineel circuit en houd je het in stand.
Dat āin stand houden van crininaliteitā doe je als je willens en wetens een nepper van ā¬100,- koopt en daar gaat mee lopen shinen.
Als je gelicht wordt voor 6k omdat je denkt een echte te kopen is dat heel iets anders.
Dat klopt daar heb ik het ook niet over. Even terug lezen. Iemand hierboven heeft een echte Explorer I en ook een nepper doelbewust gekocht om het verschil te kunnen zijn en zeker te weten dat zijn echte Rolex echt is. Daar doelde ik op met de opmerking over criminaliteit in stand houden.
Je hebt tegen woordig neppe staale rolexen van 1200 tot wel 3000 euro die bijna niet te onderscheiden zijn zelf niet bij de rolex dealer alleen rolex zelf kan het zien en echte experts
Fijn dat je hem terug mocht brengen bij de particulierā¦
Die sluiting is niet lekker met aan elkaar gedrukte letters⦠Zou bij de rest ook geen goed gevoel hebben.
Ik wil hier toch wel even nog een opmerking plaatsen.
Het feit dat er niet originele onderdelen op een horloge zitten houdt niet direct in dat het horloge bij een onbetrouwbaar iemand gekocht is! De verkoper in kwestie heeft geen enkele moment moeilijk gedaan. Aankopen via een niet AD, of handelaar āwelke in mijn optiek ook niet altijd straight zijnā hoeft niet meteen te betekenen dat je een horloge aankoopt via een onbetrouwbaar kanaal!
Ik vind dat een beetje zwart wit.
Ik ben minder alert geweest bij deze aankoop maar ook omdat ik weet dat als er iets niet goed zou zijn dat ik terug kan.
Wel weer wijzer geworden wat betreft de explorer aandachtspunten betreft bezel enz. waarvoor dank!