Extravagante horlogebandjes

Daarbij denk ik inderdaad niet aan een horloge.

1 like

Daar verzwak je de soort mee
:kissing_heart:

Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf vrij saaie horlogebandjes draag.

Het is waarschijnlijk onbetaalbaar. Maar ik zou wel een zoiets willen laten doen op staal

1 like

Laat ik zeggen dat het in dit geval gunstig is dat het onbetaalbaar is.

1 like

Het is nogal. Ehmm… decoratief.

Ik zou het horloge niet mee laten graveren. Maar bijvoorbeeld een extra stalen band kopen om dit op te laten doen. Ik snap dat het voor veel mensen “lelijk” is die gotische stijl zeg maar. En toch heeft het een aantrekkingskracht. Je moet het natuurlijk wel kunnen dragen.

Misschien als ik wat ouder ben. Dan hoop ik er ooit bij te lopen als mijn pa: als een oude kunstenaar die het allemaal al heeft gezien en gehoord en doet waar hij zin in heeft. :sunglasses:

Maar in tegenstelling tot mijn vader die zich altijd succesvol overal buiten plaatste zit ik stevig vast in de ‘rat-race’. En iemand die 60 uur in de week op kantoor slijt krijgt waarschijnlijk nooit de jeu om zoiets te dragen.
Zijn wij gelijk terug bij het onderwerp van het topic en waarom ik dit soort gekke bandjes wel leuk vind.

1 like

over bandjes met motiefjes e.d. gesproken,
iemand ervaring met de nato’s met escher motieven van Vario?
Leuk maar ook van goede kwaliteit?

Ik was net van plan om de zelfde vraag te stellen maar je was me voor✌️Al m’n vragen zijn beantwoord en meteen maar even wat geks besteld bij cheapestnatostraps!

Haha, ondanks dat ik het al een paar keer gezien heb, schrik ik toch telkens weer even. :joy:

Niet per se extravagant, want behoorlijk ingetogen en smaakvol.

image

3 likes

Heb je die nog? Ik wil hem aan mijn DJ hangen.

#hetstijltjewordtsuperstijltjeturboboost.

2 likes

Die heeft @batossai denk ik. Of @Drebin. Ik moet toch nog wat bij die toko in Duitsland bestellen. Ik laat er wel eentje meekomen. Ze zijn er ook nog in wat meer warme/goudkleurige tinten, dat past jouw DJ nog beter denk ik.

image

3 likes

Yes please. Dat is voor als ik op LARP date ga met die match die ik vanochtend naar je stuurde.

Ik koop wel een potje schmink bij de hobby winkel, een setje hoorntjes voor op een helmpje en ik maak van een Zwitsal strandlaken een gilletje voor onder mijn maliënkolder van Grolsch dopjes. En dan is dat bandje een trofee van mijn jacht geweest.

Koning Sjikke Han Drakenbloed I, die LARP’ers mogen gaan wijken voor mij :sunglasses: En anders sla ik ze op de wang met zo’n schuimen zwaardje. The king ain’t taken shit from nobody :crown:

5 likes

Die heb ik nooit gehad haha

Thank god

1 like

Een bandje kan een horloge voor mij maken of breken, soms steek ik evenveel tijd in het uitzoeken van het bandje als het horloge zelf (wat overigens niet wil zeggen dat het altijd goed uitpakt, om anderen alvast voor te zijn :grin: ).

M’n meest uitbundige horlogeband zit op mijn Pontos:
b6cdfc27fd81444e66766819e02231292356e715_1_375x500

Bandje is op maat gemaakt van struisvogel leer. Ben zelf blij met de kleur en het materiaal, maar de afwerking had voor de prijs iets verfijnder gemogen.

1 like

Ik ook niet. Maar als je hem toezend beloof ik plechtig dat ik hem zal dragen als de paradijsvogel die ik ben.

Ik zie het al voor me, wijzen naar een medewerker en zeggen wat hij moet doen. Wat zal die medewerker in de war zijn. “Moet ik hem nu serieus nemen, of niet?” Het antwoord is ja, want anders mag hij zijn vrouw vertellen waarom hij ontslagen is en een blauw oog heeft Heerlijk

2 likes

Ja jezus! Ik heb de halve nacht wakker gelegen. Ik vond het ook wel een type voor Logie trouwens.

1 like

Haaaaaaaa die schuimen elven-oortjes, wat geweldig. Ik geef haar een 5 van de 10 qua afwerking.

2 likes

Kleurrijk en dapper misschien niet, maar volgens veel leden zijn de overige termen wel van toepassing op mijn voorliefde voor bund straps.

1 like

Vorig jaar op Castlefest:

Als dat gemiddeld voor LARP is, ga ik het ook eens proberen.

1 like

@HanDavinci, kom er eens in met die parel van jou.

3 likes