Extravagante horlogebandjes

Dat topic van @Richz1986 triggerde me. Het ging over de prijsverhouding van de bandjes met het horloge, maar ik zag daar een paar hele eh… aparte bandjes voorbijkomen van Metin, RBK, HanDavinci en Candide.

Dat maakt me nieuwsgierig: wie van de leden heeft horlogebandjes die als extravagant, bizar, apart, vreemd, kleurrijk, fronsopwekkend dan wel dapper worden gezien? En hoe kom je er in vredesnaam aan? Waren ze duur? Laat zien please.
Met het verzoek aan genoemde heren ze ook in dit topic nog eens te posten zodat ik een eenduidig beeld krijg van de openlijke en verborgen bandjesuitspattingen van de leden van dit forum.

2 likes

Waarom?

Omdat het kan

image

6 likes

2 likes

Kwam laatst op instagram tegen, bandjes voor pp voor maar liefst 2k USD. Nog lelijk ook :see_no_evil:

2 likes

http://www.cheapestnatostraps.com/

De naam zegt van niet.

6 likes

Holy shit! Iemand enig idee waarom die zoveel moeten opbrengen? Van Patton geweest? Het enige dat ontbreekt is de toevoeging “doe gerust een bod, ik bijt niet”.

1 like

Waarlijk een emmer vol vrolijkheid. Mes compliments monsieur!

1 like

Idiote prijs. Ik heb destijds een nieuw setje rubberen banden voor mijn Aquanaut gekocht bij Steltman, en was toen 250 euro kwijt of iets dergelijks. Kon de groene band (stuk specialer) in Zwitserland ook bestellen maar niet gedaan vanwege de levertijd.

Oh, en @Windhund: gooi er eens een foto in van die prachtige pannenkoeken band van je :yum:

2 likes

250?? :flushed:. Moet ik dit zien als hetzelfde verkoopmodel als bij cartridges? Horloge is betaalbaar maar ojee als je nieuwe bandjes wil?

Aquanaut…

4 likes

Google eens de prijs van een Aquanaut :wink:

2 likes

Deze post kwam wat later


:scream::man_shrugging:t4:

1 like

Hoezo, wil je zeggen dat… (googelt)…ooooooow…

4 likes

Ja Meester

T-Rex bandje. Niet voor iedereen.

8 likes

Damn! Een echt builenpest-bandje. Indrukwekkend!

1 like

Een gouden band op een horloge, zoals deze van een forumlid, vind ik ook wel extravagant.

Op een ingetogen Omega staat dat zeer goed, maar als het horloge ook nog eens heel druk wordt…

2 likes

22be3e43b4b6a1aeb156d14618bca6fda76334cc_1_421x500

6 likes

Dinosaurus leer?

Hiervoor zijn dus die vaccinatieprogramma’s opgezet.

1 like

image

5 likes