Extravagante horlogebandjes

Beter van niet, ik slik net een broodje weg. Ik kan het niet nog een keer aan.

Maar goed, ik wil ook niet voorstellen hoe hij in haar parel komt.

2 likes

:joy:

Ik heb er ook geen problemen mee om zo’n vampiertje te schaken, een beetje Coebergh bessen over elkaar heengieten en doen alsof het bloed is :smile:. Pas als ze aan komt zetten met een Spa fles gevuld met Nieuw-Zeelands geitenbloed klap ik een keer hard in mijn handen. “Meid, de rest hou je van mij tegoed, ik ga ervan tussen”

Ze hebben naar mijn idee wel een klap van de molen gehad, maar zoiets zullen mensen ongetwijfeld ook over mij zeggen. Dus live and let live :sunglasses:.

Nee. Die meid zet die foto’s in een dating app (waarom weet ik niet), maar het is verre van classy om dat op een publiek forum te gooien.

3 likes

Welke app is dat? Ik vraag dit voor een vriend van mij.

3 likes

Mij ben je helemaal kwijt als je zo veel moeite in iets steekt om het dan zo af te leveren:

Capture

Wat een broddelwerk.

1 like

Van het scrotum van een T-rex dan zeker?

come on :smile:

3 likes

Dat bandje, ach, dat heeft wel iets “dancing in the streets”-achtigs. Maar laten we er voor zorgen dat we nooit samen gaan werken.

1 like

Dat is voor alle partijen het beste inderdaad

1 like

Daarom hebben wij ook whatsapp. Dan ziet de rest niet dat we on-classy bezig zouden zijn.

Just saying.

1 like

Je hebt PB. Ehh… Whatsapp.

Hoe kom je daar nou bij?

Checkt Fate zo slecht zijn mobiel dat er op een horlogeforum dit vermeld moet worden? :thinking: