In hetzelfde straatje en inderdaad ook naast Rolex / Omega
Wie heeft deze niet gehad! Ik heb er ook nog eentje liggen met een leeg batterijtje. Toch maar snel vervangen, wel weer eens leuk om te dragen.
Overigens ook erg populair onder de terroristen F91W aka the Terrorist Watch…
Sorry, ik heb er helemaal niks mee…kinderhorloge… life is too short…blabla
Iconic.
Maar wat ze kosten in de winkel is pas echt iconisch.
Godsgruwelijk lelijk kinderklokkie, maar helaas een icoon
IK !
Dit horloge is het toppunt van menselijke vooruitgang. Vergeet de Apple Watch, de rolex of de grote 3.
Eeuwenlang is de mens beperkt geweest door gebrekkige tijdregistratie bij het ontdekken van de wereld - een oceaan oversteken kan bijna niet zonder goede klok. In de middeleeuwen was het duurste apparaat van een dorp vaak de kerkklok. Alleen notabelen hadden in de 18e eeuw een klok op de schoorsteenmantel.
Maar nu, in deze wonderlijke tijd, kun je voor de prijs van een krat bier of een paar broden een horloge kopen dat preciezer is dan 99% van alle klokken die in de geschiedenis van de mensheid zijn gemaakt. Het is waterdicht en loopt een jaar of 8 op één batterij. Je kunt het in de brugklas aanschaffen en er je hele middelbare schooltijd mee doen. Koop je een nieuwe voor tijdens je studie.
De mijne ligt in een la, niet eens in de doos, maar gaat stiekem nog vet vaak om. Je hoeft er niet naar om te kijken. Hij staat nog steeds op tijd en de datum klopt ook nog steeds. Hoef je bij de automaten niet om te komen!
Lijkt me helder en elke discussie is overbodig.
Iconisch
If it’s good enough for Osama it’s good enough for me!
Ide, je weet toch dat je dat ding van je niet op de stoep mag parkeren?
4% denkt dat het vloeken in de kerk is.
4% van de mensen gelooft dat de aarde plat is.
Jullie zijn de flat earthers in deze discussie
Het heeft nog een stopwatch en alarm ook. Probeer dat maar eens met je submariner.
Wel iconisch voor de jaren '80 maar op dezelfde manier geldt dat misschien voor de huidige smartwatches… en dat is toch echt vloeken in de kerk
Zeker wel
Je kan het zonder probleem van de tweede verdieping laten vallen.
Om in het thema te blijven dan wel de GSi uitvoering met revolutionair en iconisch digitaal dashboard!!!
Door wie dan?