Wat hun maken is echt geweldig!
Ik vind vacheron geen relevant merk meer, dus alleen PP en ap in dat lijstje
Ja helemaal mee eens!
Mother of pearl zou niet iets zijn waar ik snel warm van word, maar als ik hem zo zie met remontoir
Waarom niet? Ik heb benieuwd naar je argumentatie…
Ik heb daar een stukje van liggen om ooit eens wat mee te experimenteren, je hebt hier ook een donkeren variant van. Even opzoeken,
dit idee
Maar dat kan erg gaaf materiaal zijn om je wijzerplaat deels mee te bedekken.
Dat is mijn persoonlijke ervaring met het merk. Totaal geen aantrekkingskracht voor mij.
Ja maar waarom? Wat is je persoonlijke ervaring…
Ja heel mooi! Vooral heel speciaal, geeft een bepaalde diepte.
Vind het zelf alleen iets vrouwelijks hebben, maar dat kan zijn omdat ik het meestal bij een vrouw op Instagram zie :
zoals ik zeg, totaal geen aantrekkingskracht in de modellen. 3 jaar geleden wilde ik nog heel graag een overseas chrono, nu vind ik het simpelweg niet mooi. Merkbeleving is er voor mij totaal niet. Liever 15 Nomos horloges dan een instap VC
Ik dacht dat @Da_Watcher een heren model had met mother of pearl in de wijzerplaat, zag er erg gaaf uit.
Zou ik graag willen zien! @Da_Watcher
Heb je zelf een Instagram pagina trouwens @stefanketelaars van je eigen horloges?
Erg gave wijzerplaat @Da_Watcher!
Jazeker:
Maar nu ga ik echt even een luchtje scheppen, anders blijf ik op dit forum rond dwalen.
Oh oké duidelijk. Ik dacht misschien dat je wat mee had gemaakt mbt kwaliteit van uurwerken of iets dergelijks.
Ben in de fabriek geweest en heb de grote man een handje mogen geven. (Het is geen heel sociaal persoon, althans hij was destijds niet echt aanspreekbaar. Onhandig, want in het gezelschap waren mensen die wat van 'm wilden kopen, maar op zijn gedrag afknapten, lees: ze wilden niet straal genegeerd worden.)
Wat daar in Genève door Journe gemaakt wordt is zo bizar high end en perfectionistisch uitgedacht… Je staat echt je verstand te verkijken. Prachtige fabriek overigens, zeer chique en ook volgehangen met extreme klokken.
Ernstig onvoldoende belicht merk.
@stefanketelaars was me al voor, ik moet zo weg dus ik zal later nog even wat plaatjes zoeken die de plaat goed laten zien. Dit horloge is inmiddels naar een forumgenoot vertrokken.
Maar erg mooi en totaal anders dan de plaat die jij op de foto’s laat zien. Ik zal vanavond nog even plaatjes opzoeken.
Waw, heeeel mooi! Lijken haast wolken.
Ik volg je trouwens
Tijdens het spaaiën (dialect van spitten) tussen je foto’s kwam ik nog een PP tegen! nice!
Haha, ja die die was van min buurman tijdens mijn cursus vb2. Zeker niet onaardig maar het mooiste is daarvan de achterkant welke ik nu net niet goed op de plaat heb gekregen.
Misschien moet je wel een beetje “zo” zijn, om zulke dingen te kunnen maken
Wow