Helemaal mee eens, het is iig niet mijn soort etc., etc.,… pfffff.
Verder wel verstandig dat hij een deel van het bedrijf heeft verkocht, dat komt iig de continuïteit ten goede. Mooie horloges, maar niet aan mij besteed.
Ik ben niet zo van het model dus ik was snel afgehaakt.
Wat ik trouwens lelijk vindt zijn de concentrische ringen in de subdials… doet mij denken aan de aftermarket wijzerplaten van de Seiko Pogue… en dus heb ik de link met namaak…
Rainer, ik en ??? hebben 'm zover ik me herinner in elk geval in de gang getroffen. Dat meisje zei toen iets en Rainer bewoog zijn kant op, was ook serieus geïnteresseerd in een koop. Het was in elk geval nogal vreemd, ongemakkelijk en niet sociaal hoe het verder liep.
Het is alweer jaren terug, dus alle details heb ik ook niet meer zo paraat. Vond het nogal bizar van iemand die het van de verkoop moet hebben…
Yep, en natuurlijk in het echt pas echt goed te zien. Maar een mooi effect dat parelmoer, helaas niet meer in bezit… Deze plaat is echt prachtig met goed zonlicht, ook in kunstlicht kan het mooi zijn.
En verder lekker ingetogen donker maar ook niet van de pols spattend in het licht dus kan prima zakelijk gedragen worden. Op deze kijk je ook niet naar de tijd maar naar de plaat