F.P. Journe only

Die 10% gemiddeld is al best stevig maar kijk naar die uitschieters van 30-40-50-60 %

De bron (waar ook deels de reden van deze exuberante verhoging staat) vind je hier : FP Journe prijzen 2026

2 likes

+64,4%

Meneer journe lacht z’n snikkel uit z’n broek

2 likes

Lekker boeiend voor de gemiddelde horloge liefhebber. Hoeveel is een FP Journe waard? Wat de gek ervoor geeft denk ik.

2 likes

:rofl:

Inderdaad.

1 like

Ze zullen er nogal aan gehecht zijn, en verkopen ze niet graag.
:thinking:

4 likes

Hmm, ik had grootse plannen maar blijf nu maar gewoon bij Seiko…:relieved::+1:

2 likes

De bloemkolen zijn ook erg in prijs gestegen…

Uit de categorie: als je het over het prijskaartje moet hebben, kun je beter een Seiko uitzoeken.

Vooral die .1% op de stijging van 50.1% vind ik echt een mooie middelvinger.

Waarschijnlijk hebben de accountmanagers Chrono24 er langs gehouden en gaan daar elk jaar naartoe kruipen.

Al doen ze er 90% bij of af, voor die knaken koop ik wel n gerenommeerd merk. Dit is zelfs nog zonder BTW!

1 like

Probeer er eens 1 te kopen … je mag zelfs kiezen welk model en welk materiaal.

Alles maar dan ook ALLES is jaren op voorhand uitverkocht bij Journe. Onlangs voor de fun de boutique in Parijs binnengestapt. Leuke babbel maar niets beschikbaar, en dit voor de komende jaren.

2 likes

Of zouden de kosten ook gestegen zijn? :wink:

1 like

Wie is er in de markt voor een FPJ? Ah… juist ja… NOBODY

1 like

Help FP Journe de winter door

1 like

Schandalig!

Als dit bij Rolex zou zijn zouden ze op de barricades staan!

Lijkt Patek (de gevraagde modellen) en Gronefeld wel!

Hoe zou mr. Journe dit eenvoudig kunnen oplossen? @R_B heb jij wellicht nog een idee?

Nou ja, gelukkig was ik toch al niet van plan om een horloge van dit merk te kopen…, überhaubt, ooit. :person_shrugging: Scheelt me dus een hoop geld en nu nóg meer! :stuck_out_tongue_winking_eye:

En niet te vergeten dat de Casio F91-W nog steeds gewoon €19,90 kost op de Casio website (elders altijd goedkoper verkrijgbaar). Dit betekent dus gezien de inflatie over afgelopen jaar dat dit horloge goedkoper is geworden!!

Zoekt iemand nog meer redenen om een F91-W te kopen? :grin:

1 like

Balen man! Heb ik net genoeg gespaard voor een Astronomical Souveraine, gaat die van €910K naar €1.045M!

Nou dat wordt wéér een krantenwijk erbij dit jaar!

4 likes

The prices follow a precise logic. :money_mouth_face:

1 like