[FAILED] Gezamenlijke inkoop Damasko

Precies, prachtig ding. Alleen sinds kort wil ik het oude model :wink:

3 likes

Gaat wel weer over :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Hahaha… als het verder hetzelfde is… Maar ik weet dat je het verhaal zoekt.

1 like

Nu hoor ik je praten!

2 likes

Wel in originele staat dus geen oranje oid.
Alleen kleine inscriptie in de caseback.

Wat is dan het nut van een HFLE? Kun je net zogoed een standaard editie kopen.

2 likes

Aantrekkelijke prijs

Ik zoek karakter. Charme. Ervaring. Een kleurrijk verleden. Bij horloges dan. Oh en bij auto’s en huizen.

1 like

Haha ja mooie HFLE. Alleen de prijs is anders. :joy:

1 like

Meer is niet nodig :grin:

Sint Peterlaan?

1 like

Geen idee. Ergens in St. Marten of Sonsbeekkwartier.

Ik bespeurde ook al zo’n opmerking in de Hamilton Khaki Field thread…ben jij ineens van de vintage joh? Zo ja, welcome to the dark side!

2 likes

Yup. Dank dank! Het is allemaal de schuld van @JackW, @Klokkengek en vooral @septentrio met die belachelijk mooie horloges.

1 like

Nu nog bij vrouwen, en dan kun je misschien nog eens 300pk aan de keukentafel kwijt. :grinning:

2 likes

Exact. En met onbeperkt budget zou dit er zo uitzien:

4 likes

Die ja. Mijn ouwe huisje staat op deze plaat. Niet zo’n beste straat hoor :thinking:, toen ik er woonde hadden we politie over de vloer vanwege een moord op nr. 11.

1 like

Ik zie het al Andy. Als wij allebei straks een berg geld hebben verdiend aan de cypto’s, kunnen we mooi samen winkelen.

1 like

Inmiddels is het een aardig nette buurt geworden daar. Je struikelt er over de bakfietsen, Volvo’s en kinderen die Ridder of Storm heten.

Die ‘69 911 daar voor het raam parkeren, de geometer op de salontafel, een veiling catalogus doornemen in de Barcelona chair terwijl op de achtergrond een plaatje knispert…

Heerlijk, omsingelt worden door mooie oude dingen…

4 likes