[FAILED] Gezamenlijke inkoop Damasko

Yep vraag ik ook aan Johan

Doe ff een linkje. Ik bedoelde natuurlijk of je dat ook op het forum vraagt. wat jullie allemaal in bed bespreken telt hier niet mee.

2 likes

Ik ben je secretaresse niet Tecco. En ik heb ook liever dat jij tegen iemand anders miept.

1 like

Miep ik? Ik geef je een beetje op je donder omdat je je hier loopt te misdragen doordat je insinueert dat iemand die een inkoopactie probeert op poten te zetten er mogelijk zelf beter van wordt. Dat is not done.

3 likes

Ik ruik een off topic aankomen :thinking:

1 like

Ik vond het opvallend hoe dit topic verliep. Blijkt anders te zijn dan mijn conclusie. Soit, was ook niet als persoonlijke aanval richting TS bedoeld

1 like

In the right corner Timelapse… And…in the left cornerrrrr the mighty…the boldy…the swaggy …looooooooogieeeeeeeeeeeee…

:smile:

4 likes

Niet zo bedoeld? Dan moet je ook beter je best doen om het zo niet te laten overkomen als je beetje geloofwaardig wilt blijven overkomen :joy:

1 like

Vrije klasse tegen vlieggewicht. Dat is niet eerlijk.

1 like

image

1 like

Dus een directe vraag wordt gezien als een aanval? Oke… nouja, dan zal ik jullie voortaan maar aanpakken met fluwele handschoentjes.

Bedankt voor de wijze lessen weer Tecco

Die kleine won wel,had meer geestelijke bagage,die dikke kon alleen rondjes lopen en had een glazen kin :grin:

1 like

Graag. Uit het feit dat ik dat zelf ook altijd doe blijkt hoezeer ik dat op prijs stel.

1 like

Ik bespeur in dit geheel in ieder geval wel de wil van Damasko om een HFLE op poten te zetten. Dat lijkt mij zeer interessant iig. Mooie DA38 met oranje wijzer ofzo.

5 likes

Hmmm… Tot nu toe heb ik nog niets gezien waarop ik een trekker over zou willen halen. De kroon is leuk geconstrueerd, en ijsgehard staal is een aardige gimmick maar ach… De lume valt dan weer tegen en de WR is geen 20bar + unterdruckssicher. :slight_smile:

Omgaan met lieden uit allerlei culturen en sociaal economische lagen heeft mij geleerd dat de één z’n directe vraag de ander z’n dodelijke belediging is.

Ik begrijp je standpunt omdat ik zelf ook een botte lul (EDIT: recht-toe-recht-aan) kan zijn, maar aan de andere kant snap ik heel goed dat @TimeLapse tegenstribbelt omdat het niet chic was.

En nou gewoon lekker kusje er op en weer lekker samen spelen, jongens. :slight_smile:

3 likes

Stowa eerst altublieft

6 likes

:+1: Gut. Wahr.

2 likes

Yeaaah,allemaal een Partitio :+1:t2:

2 likes

Ik heb het dan met name over de SI serie. Ik heb zelf een DC67 SI Black gehad & daar was een indrukwekkende hoeveelheid techniek in te vinden. Si veer, Si ankerwerk, regeling via balansgewichtjes, Damast laag. Laag onderhoud, voortreffelijke gelijkloop & werkelijk keiharde zwarte laag. Dat laatste is gedeeltelijk een gevolg van de ijs-geharde kast. Zoals gezegd een IMHO prachtig horloge, maar wel dramatisch lage tweedehands prijzen… Wellicht omdat menigeen de techniek niet waardeert :wink: Overigens, de DC67 heeft ruim voldoende lume…

Haha deze had ik wel verwacht.

1 like