[FAILED] Gezamenlijke inkoop Damasko

:crossed_fingers:

en als het tegenvalt, hetzelfde lijstje even naar Benson sturen…

5 likes

Nog niets vernomen. Ik ga ervan uit dat ik morgen meer weet

3 likes

Blijf het met aandacht volgen. Het moet een heel ander bedrijf geworden zijn dan ik van ca. 6 geleden ken.
Mevrouw Damasko zou je toen nog geen enkele extra springbar cadeau doen :wink:

3 likes

Helaas:

"After long discussions within our company, in order to avoid any misunderstandings and any other issues with our partners and not only, we have decided that we cannot provide any discounts for this initiative.

What we can offer is a “Limited Forum Watch” by picking a model you prefer and we can send you a special price offer depending on how many people are interested in and which model you vote for. The offer is available only for a model."

Misschien leuk voor een HFLE2018 (of 2019 gezien de HFLE2017 ;-))
Dus àls iemand het initiatief wil nemen…?

Dank iedereen voor de reacties en betrokkenheid. Jammer… We hadden het hier over een order van 18/19 horloges

9 likes

:joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy:

2 likes

Dit lag ook wel in de lijn der verwachtingen.

1 like

niet geschoten…

Thank @Logie voor jouw constructieve bijdrag(n) :laughing:

6 likes

Jammer :sob:. Mijn medeleven voor iedereen die had ingeschreven. Maar ik kan niet zeggen, dat ik verbaasd ben…

Hahaha sorry! Maar ik ga echt kapot van het lachen.

En nu, een animo check bij Rolex? Kun je je toch weer ff mee vermaken met lijstjes maken enzo haha

Ook voor jou… Niet geschoten…
Maruh, bedankt he?! :+1:

3 likes

Jammer @daluca , maar in ieder geval heb jij het initiatief genomen om het te proberen, dus compliment daarvoor :+1:

17 likes

Geen groter vermaak dan leedvermaak he Logie. Maar ja,negativiteit is je niet vreemd.

2 likes

Heel jammer … en imo vooral spijtig dat Damasko hier niet van in het begin duidelijk over communiceerde …

Toch bedankt voor het initiatief @DaLuca :ok_hand:

6 likes

Inderdaad jammer maar bedankt voor de inzet @DaLuca :+1:
Maar een HFLE zou ook erg mooi zijn.

1 like

Je zou het voorstel van GMTpus1 van 3 dagen geleden nog kunnen proberen.
Benson proberen.

1 like

@DaLuca bedankt voor je inzet :+1:
Jammer maar helaas pindakaas.

1 like

Ik heb van Damasko begrepen (waarschijnlijk lezen ze mee) dat het niet de bedoeling is dat er korting op Damasko gegeven wordt, ook voor BensonTrade (zelf geen ervaring mee overigens)

Benson hanteert net zoals juweliers een vaste klantenkorting.

Maar ik zal bij het toekomstig doorflipperen met het bovenstaande rekening houden :wink:

1 like

Zeer onprofessioneel van dit bedrijf :-1:ze hadden jou de moeite kunnen besparen door dit antwoord meteen te geven. Dit hadden ze vooraf ook kunnen bedenken.

1 like