Faillissement Brunott Juwelier Rotterdam.

Belachelijk idee dit. Het beperkt de verkoper en de koper. Waarom die merken de winkeliers niet meer de vrije hand gaven in wat er te koop is, snap ik echt niet. wie zit te wachten op de constellation of de x33? Geen hond. Hopeloos.

1 like

Wat ontzettend jammer. Ondanks dat ik er maar twee horloges heb gehaald, heb ik fijne herinneringen aan Brunott.
Draag mijn Oris Aquis Dat Watt II nog steeds met veel plezier.

Mies

4 likes

GS neemt afscheid van van Willigen en niet andersom, toch?

2 likes

![IMG_8158|231x500, 75%]

Wanneeer je dit artikel van de lokale nieuwszender mag geloven ligt de oorzaak toch fff wat anders. (Linkje werkte niet dus dan maar wat screenshots)

2 likes

Juwelier van Willegen krijgt ook aardige klappen. Eerste Omega kwijt, Nu een Breitling store op de ene hoek en nu verkoopt S&C op de andere hoek ook sinds kort Grand Seiko,

7 likes

Eens, dat was wel de hoofdmoot, de omzet na corona was niet anders dan voor corona, maar die steun is het probleem.

De GS discussie is uiteraard niet de oorzaak, want die waren al een tijdje uit de collectie.

2 likes

Ik heb nog even nagekeken, maar inderdaad van GS neemt afscheid van Van Willigen. Correct.

1 like

Ik heb nog een oud zakhorloge van Brunott.

19 likes

3 likes

Jammer, vaak in de etalage gekeken als mijn wederhelft bij de Sissy Boy aan de overkant aan het rondneuzen was.

2 likes

Alle sjieke winkels vestigen zich de laatste jaren juist een stuk verderop. Kruiskade en de Meent vooral.

1 like

Er is hoop
Screenshots uit de app van RTV Rijnmond

1 like

Wie weet?

De reden daarvoor zou zomaar even heel erg voor de hand kunnen liggen. :slightly_smiling_face:

Al lang niet meer in het centrum geweest; ze zaten op 1,5 minuut lopen van mijn werkplek (Donner) tussen '92 en '07. Als toenmalig CD-verkoper had het voor mij weinig zin om binnen te lopen met mijn budget. Maar het is wel een van die zekerheden in het straatbeeld die verdwijnt. Herstart - my ass. Dat werkt letterlijk nooit. Kijk maar naar de Rotterdamse Van Willegen. Rolluiken naar beneden, graffiti heeft het al overgenomen.

8 likes

Had dit draadje nog niet gezien… ik wilde vanochtend nog even langs lopen. De luiken gingen naar beneden midden op de dag?? Nu snap ik het…

Verklaart ook de beperkte collectie en lege vitrines van afgelopen maanden. Denk dat leveranciers al de rem erop hadden…

Erg jammer, toffe winkel waar ik me wel prettig voelde.

2 likes

Jemig, wat een prijzen voor die Ebels

Wat een prijzen voor alles. Beter dat die deuren gesloten blijven :joy:

1 like

Jammer hoor, menig sieraad en mijn meistersinger er gekocht. Zonde, fijne en normale verkopers in de winkel.

2 likes

25% op alles wat er ligt…

Die nieuwe pointer dates… :man_shrugging:.

1 like