Fake Cartier? (NEP!)

Uiteraard is mijn reactie aardig bedoeld. :slightly_smiling_face: :+1: Veel plezier nog gewenst op het forum!

2 likes

:joy::joy::beers:

2 likes

@Sonja72
Ik maak graag van de gelegenheid gebruik om je hier welkom te heten op dit leuke Forum waar horlogeliefhebbers, lobroeken en azijnpissers in één grote vrolijke community hun hobby met elkaar delen.
Ik hoop voor jou dat je nog wat verder op het forum gaat rondkijken na deze misschien wat voor jou teleurstellende exercitie en dat je je misschien wel wat meer wil gaan verdiepen in de schoonheid en de magie van het tijd-meetinstrument dat horloge heet.
Misschien dat het je inspireert om even lekker door te sparen en dan een èchte echte Cartier Tank te kopen.
Ik weet zeker dat je daar dan heel erg van gaat genieten!

Zomaar even eentje van het Internet geplukt.

plaatje

14 likes

En zo is het! Mooi gezegd Lex. :ok_hand: :slightly_smiling_face:

1 like

Duidelijk nep. Slechte afwerking.

1 like

Welkom op HF Sonja en veel plezier hier gewenst, het is duidelijk dat je een horloge liefhebber bent👍🏻!

1 like

Nope, ook op staal zoals bijvoorbeeld deze Panthere de Cartier. Hier zit “zelfs” een kwarts uurwerkje in.

@Sonja72, welkom hier en laat je niet afschrikken door een enkeling. Het grootste deel van de forumleden is meestal erg vriendelijk en enthousiast. En dat enthousiasme is voor velen aanstekelijk, dus denk goed na voordat je hier blijft hangen :wink:

2 likes

Hoe is dat duidelijk dan? Ik zie gewoon iemand met een vraag of een horloge echt of nep is.

2 likes

En die vervolgens niet heel uitgesproken tegen nep is

1 like

Er wordt mij hier ook maar 1 ding duidelijk als ik de reacties zo lees… Zodra het een vrouwen naam betreft die in het profiel staat is iedereen ineens een stuk milder en vriendelijker! :rofl:

3 likes

Vind je? :expressionless:

Bedankt voor het ‘welkom heten’.

1 like

Omdat ik schrijf dat het toch jaren een fijn horloge was? Lekker de boel opruien, Ruud wordt het hier niet beter van.

2 likes

Kom je helaas zo vaak tegen :pensive: van het weekend nog, bij mijn neef allemaal een neppert om, ze waren een dagje naar Beverwijk geweest, je kunt het verschil nauwelijks zien zegt hij dan ook nog, terwijl ik zonder bril en zonder de Beverwijk referentie voldoende zag. Later in de hand werd het helemaal duidelijk, nauwelijks gewicht en gewoon minder afgewerkt netjes gezegd. Erg jammer allemaal. Liever even doorsparen voor het echte werk.

Inderdaad, daarnaast kan volgens mij het topic dicht voordat het escaleert omdat TS al haar antwoord heeft. Of worden deze topics in deze categorie niet meer gesloten zodra de vraag beantwoord is?

1 like

Sonja, niets persoonlijks, maar als iemand aangeeft jarenlang met plezier een fake Cartier gedragen te hebben wetende dat het een neppert is dan moet ik zeggen dat ik nooit eerder zulke milde reacties hierop gezien te hebben.
Is prima, zal wel een reden hebben, maar val dan niet over die paar mensen die wat minder begrijpend reageren. Replica’s worden op dit forum gezien als het laagste van het laagste.

11 likes

Er zijn ook duidelijke regels over, anyway, ieder zijn ding.

2 likes

Yep, die hier niets over zeggen, imo. Dit subforum bestaat specifiek om feedback te krijgen over nep vs echt. En regels controleren tot nader order niet wat mensen vinden over een ding, ongeacht het ding.

Er zijn ook regels tegen op de persoon spelen trouwens. :wink:

2 likes

Om het horloge al jaren gedragen te hebben ziet het er ontzettend fris uit.
Zal misschien zeggen wat iedereen denkt maar niet durft te schrijven: lijkt op iets wat pas uit China in de TS’ bus is gedropt…. :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Wat een gezeur weer zoals altijd. Het horloge is nep. nou hup, verder met jullie dag.

5 likes

Jewah, dit is een milde ontvangst.

Als je met plezier replica’s draagt hoor je nou eenmaal gefileerd te worden, dat is één van de ongeschreven regels onder de liefhebbers.

Een Tank is al voor onder de 2k te vinden.

Mooi spul!

8 likes