Ik denk dat ik een fake Tissot horloge krijg. Terwijl deze op eBay voor 100% echt wordt aangeboden met doos, papieren etc. Kerel heeft 291 beoordelingen en deze zijn alle 100% positief.
Kan iemand mij een hoge resolutie foto sturen van zo’n uurwerk met ETA logo en “stuur”
Waarom denk je dat hij fake is? Het stuurtje is in ieder geval normaal.
De belettering is op de foto niet goed genoeg te zien. Zou fake kunnen zijn omdat het wat slordig overkomt, maar dat zou ook de foto/ belichting kunnen zijn. Moeilijk om vanaf zo’n foto met zekerheid te zeggen of iets echt fake is.
Tissot wordt zo ongeveer nog meer nagemaakt dan Rolex. Op ebay is het een mijnenveld als je niet weet waar je naar moet kijken. Ik vermoed dat deze fake is, maar de foto’s zijn wel van slechte kwaliteit.
Kijk eens naar de secondewijzer waar het aan vastzit, daar zijn de fake Tissot’s heel slecht in.
Op jouw foto is het helemaal rood zelfs en bij het origineel vast gepind aan een iets grijs.
Populaire modellen van Tissot op ebay is een mijnenveld; ik heb wel eens het idee dat er meer fakes zijn dan echte. Positieve feedback zegt niks, als de kopers niks in de gaten hebben geven ze gewoon positieve feedback.
Ook deze lijkt mij inderdaad fake.
Succes met de afhandeling.