Fake Tissot, hulp gevraagd

Ja, dat zegt hij in een email chat. eBay interesseert het niks. Alles wordt geregeld door computer robots. Dus ik kan wel fotos sturen voor vergelijk, maar als er niemand persoonlijk naar kijkt…

1 like

Inderdaad zeer eigenaardig, ik had de indruk dat enkel de ‘high-value’ horloges nagemaakt werden.
Het verbaast me ook dat ze dan de moeite zouden gedaan hebben het boekje etc na te maken.
On the other hand … dit horloge was ingetaped, is denk ik typisch iets voor fakes.

1 like

De meest vervalste eurobiljetten zijn 20 en 50. Omdat die makkelijker in omloop te brengen zijn. Bij een rolex wordt een als origineel aangeboden exemplaar onder het grootst mogelijke vergrootglas gelegd. Dus er is ook een prima markt voor nagemaakte tissots

1 like

Ben al jaren Ebay gebruiker… heb het product gemeld als duidelijk zichtbare fake. (Datum en dag aanduiding valt gewoon niet mooi, zoals het hoort, binnen de ruimte) Als meer mensen dat doen, verdwijnt deze handelaar misschien wel van Ebay (wat niet wil zeggen dat hij niet weer zal opduiken onder een andere naam, maar dan zal hij moeten investeren in positieve feedback)

1 like

Klopt en wat je ook vaak ziet op de casseback is een sticker met zo’n rood lijntje er in. Zo van ik ben echt nieuw

s-l300