Aan de schandpaal met deze oplichter!

Tissot PRS 516 Automatik T044.430.21.041.00 Neu mit Etikett !!! | eBay
Tissot PRS 516 Automatik T044.430.21.041.00 Neu mit Etikett !!! | Uhren & Schmuck, Armband- & Taschenuhren, Armbanduhren | eBay!
Aan de schandpaal met deze oplichter!
Ik ben heel blij voor jou! Maar aan die belofte die je hem ‘moest’ doen hoef jij je echt helemaal niet te houden…
Of zeggen dat je voor 1000 euro je mond houdt.Kan je een mooi klokje voor kopen. VOC mentaliteit heet dat.
Tissot PRS 516 Automatik T044.430.21.041.00 Neu mit Etikett !!! | Uhren & Schmuck, Armband- & Taschenuhren, Armbanduhren | eBay!
Heeft er een paar op staan walz31
Elke paar dagen weer verse voorraad
Of zeggen dat je voor 1000 euro je mond houdt.Kan je een mooi klokje voor kopen.
Ik wil eigenlijk voorkomen dat nog meer mensen zijn rommel kopen
Ja precies. Dat bedoelde ik ook maar verwoordde het misschien niet zo makkelijk.
Ik wil eigenlijk voorkomen dat nog meer mensen zijn rommel kopen
Wat een plurk van een vent is dat! Hij zegt er ook nog expliciet bij dat het een origineel horloge is. Doodjas van een kerel!!!
Hij heeft ook een PRS516 powermatic 80 te koop staan. Als ik het Powermatic uurwerk van zijn foto (links) vergelijk met mijn model (rechts) dan klopt er iets niet. Zoek de verschillen…
Links van het stuurtje zitten te veel onderdeeltjes…
Helemaal goed! Een ETA Powermatic 80 heeft daar helemaal geen afstelschroef zitten. Maar dat moet je dan ook maar net weten…horloge lijkt afgezien van het uurwerk verder allemaal best goed.
Kon het zo snel niet terugvinden, maar wat is de naam van de verkoper?
Ja nu begin ik wel te twijfelen
De verkoper heeft het geld op mijn rekening teruggestort. Ik moest wel beloven dat ik met niemand communiceer dat zijn horloges fake zijn.
Heb ik ook eens gehad. Toen heb ik negatieve feedback achtergelaten nadat het geld binnen was. Die verkoper was woest. Karma
Als je bewust een nep horloge verkoopt prima. Maar als je zo je best doet om ze echt te laten lijken. En er mensen €300 voor laat betalen. Dan ben je gewoon een oplichter.
https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.de%2Fulk%2Fitm%2F283012338818
Heeft er een paar op staan walz31
Elke paar dagen weer verse voorraad
Ik heb er ook een melding geplaatst via de knop “Melden”.
Als er maar genoeg meldingen gemaakt worden, worden ze wel wakker bij eBay.
Hoop ik dan maar.
Zo sneu als iemand hier grof geld voor betaalt.
Ik moest wel beloven dat ik met niemand communiceer dat zijn horloges fake zijn
Zegt hij dat in een ebay chat?
Ebay kan dan gewoon meelezen en bannen, al zal dat het probleem niet helpen en een nieuw account is zo gemaakt.