Ik nam het niet letterlijk. Ik vind het een raar idee dat je denkt dat mensen omdat er een merk op staat de hele catalogus meteen moeten hebben.
Volgens mij doet niemand dat.
Ik nam het niet letterlijk. Ik vind het een raar idee dat je denkt dat mensen omdat er een merk op staat de hele catalogus meteen moeten hebben.
Volgens mij doet niemand dat.
Goedendag,
Ik ben een fanboy van het prachtige merk Invicta. Een merk met een lange en rijk geschiedenis die niet altijd de waardering krijgt die het eigenlijk verdient. 
Kan je heel wat meer er over vertellen, maar foto’s zeggen meer dan 1000 woorden…
Goh ja. Er zijn al 4 “reeksen” maar dan zijn we nog lang niet klaar. De Radiomir wire lugs en 1940; de luminous 1950 en bettarini, … van 38 tot 47mm in de courante reeksen en nog wat varianten. Ik vergeet er allicht nog een hele hoop.
Nu ben ik geen all-in paneristi (paneristo?) maar om één of andere reden heb ik altijd mijn gedachten bij het “Panerai is een pot nat” gedoe. Dat kan je van Rolex ook wel zeggen dan 
En dat is? 
Voor mij Rolex. Ik probeer ook echt de charme van een ander merk te bekijken, maar ik kan er niks aan doen ofzo, vind het allemaal niks. En dat is best irritant
Dat heb ik nu precies andersom.
Ik kan vaak in veel horloges iets moois zien, maar niet in Rolex. Da’s best irritant. (Sorry, was een inkoper.)
Geldt voor mij ook hoor. Ik vind Rolex afgrijselijk.
Ik ben best een behoorlijke Tissot fanboy, maar er zijn genoeg Tissot modellen die ik echt niet zal kopen omdat ze me niet aanspreken. Verder zijn er nog genoeg andere merken die modellen maken die me wel aanspreken, bijvoorbeeld Christopher Ward of Victorinox, maar ook Omega, Breitling, Longines.
De kans dat ik een van die laatste ooit kopen zal is wel een stukje kleiner, maar dat heeft meer te maken met het prijskaartje dat daar over het algemeen aan hangt, en dat is best slikken als je Tissot gewend bent 
Dat gevoel heb ik meeste andere merken niet. Maar weet wel wat je bedoelt.

De andere die je noemt zijn overigens wel mooi hoor.
Het gaat er mij niet om of ik ze mooi vind of niet. Ik vind de maat niet mooi passen op mijn pols.
Een Skydweller van 39mm lijkt mij een goed idee. Zelfs een YM2 in de klassieke 40mm zou nog best tof kunnen zijn.
Eensch.
Daar woon ik al mee samen, dus dat zou nul afwisseling zijn. Nu zult u zeggen “hoe is dat on-topic, Fate, vertel het ons snel!”

Dat dus, jongens. De ene dag wil je 'm in die dikke duukert hangen, de andere dag wil je een diminuïtief Nomosje om, de derde dag een lekker Fliegertje of zo.
Verandering van spijs doet eten.
Tjah ik ben zelf geen eigenaar van het merk. In mijn ogen zou een door vintage geïnspireerde lijn niet misstaan naast de huidige lijn. Dat dit niet gedaan wordt, vraag mij niet waarom. 
Overigens draag ik zelf regelmatig met veel plezier sommige van de huidige creaties. Ik vind ze leuk, maar begrijp dat dit niet voor iedereen weggelegd is.

Jawel. Je bent fanboy in deze poll. 
Fangirl noch critica zoals bedoeld in de op, hier.
Ik zal alleen niet snel iets kopen van een bedrijf dat zijn klanten met dédain behandelt. Dan maakt het me niet uit of dat een Zwitserse mid-ranger is die lage vraag en aanbod spelletjes speelt, een arrogante Brit wiens winkeltje tien minuten per maand open is, of een microbrand waarvan de horloges gemaakt zijn van unobtainium.
Ik voel hier diepgewortelde haat tegen een Engelsman met een winkeltje…
misschien uitleg? 
Helemaal niet. Om mijn haat te verdienen moet je beter je best doen. Het is een vrij schaars goed 
timefactors.com (Precista, Smiths, Speedbird…)
A h. Duidelijk