Farer only

Ik heb deze vanmiddag in het winkelmandje geplaatst maar nog niet op de koop knop gedrukt. Iemand ervaring met dit model? En in het algemeen met de horloges van Farer?

3 likes

Ik ben geen horloge expert en heb dit model wat jij laat zien niet. Ik heb de Farer Lander. Ik draag deze met veel plezier. Heerlijk kleurrijke horloge

10 likes

Niet met dit specifiek model, wel de Moritz. Heerlijk ding, speels, toffe kleuren, piekfijn afgewerkt en lume voor een heel leger. Geen enkele klacht over. :ok_hand:

11 likes

Prachtig, is dit 39,5mm diameter? Ik kijk met een schuin oog naar de nieuwe Lander Midnight: GMT – Farer EUR, maar vraag me af of die niet te groot is (lug-to-lug is weliswaar niet zo heel groot)

Mijn polsomtrek is 16,5cm. Ik vind en voor mij niet te groot. :slight_smile:

1 like

Die van jou is ook 39,5mm? En het is niet de nieuwste Lander Midnight die je hebt?

Alle Farer Landers zijn 39,5mm voor zover ik weet. Die van mij is naar mijn weten 39,5mm. Het woord midnight staat volgens mij voor de kleur van de dail…

1 like

Nieuw model. Ik vind 'm mooi.

11 likes

Hmmm, de eerste Farer die niet mijn ding is. Fijn! Dan vind ik de rest NOG mooier :grin:

12 likes

Waar kun je de horloges van dit merk kwalitatief mee vergelijken? … tissot? Of gaat het richting Oris? …

Ik heb een leuk model gezien welk ik overweeg, maar t zou zonde zijn als het horloge enkel de binnenkant van de horlogebox ziet :sweat_smile:

Ik heb nog nooit een Farer horloge in mijn handen gehad, maar als ik de recensies lees (en die zijn doorgaans zeer goed), dan verwacht ik dat het minimaal richting Oris gaat.

1 like

Ik draag de mijne regelmatig. Vind het wel een vreemde schaal van kwaliteit vergelijken. Tissot? Oris? Weetikveel. Het is piekfijn afgewerkt, ook onder vergroting. Voelt aan als kwaliteit. Maar ik heb dan weer nog nooit een Oris in handen gehad. Wel al Omega en Rolex, en qua aanvoelen moest hij er alvast niet voor onderdoen (blabla, geen inhouse movement, uiteraard). Maar ja, het is maar waar je op let. :smile:

2 likes

Dit is precies waarom ik niet eerder reageerde. Ik heb een Farer Lander een een tissot le Cocle. Voor mij voelt de Farer als mooier afgewerkt. Geen idee of het technisch zo is en hoe dat zich weer laat vergelijken met Oris. Farer is qua uurwerk vooral ETA volgens mij en de design zijn orgineel…

2 likes

Ik vind de London de mooiste :ok_hand:

8 likes

15 likes

Wil je een na maken? :slight_smile: wel geïnteresseerd in je ervaringen ermee. Charlie Bird Parkerfan? :saxophone: Wel speciaal.

3 likes

Ha Elisabeth, je bent de eerste die het opmerkt! Mooiste wat er is! Ik hoor ‘m al vanaf m’n geboorte.:saxophone:

Ik weet niet of een NA ervan komt, maar de eerste dag is ie heel goed bevallen. Zeer comfortabel, prachtig afgewerkt, vandaag nog geen seconde afwijking. Hij reageert heel mooi op verschillend lichtinval. Het paars is heel genuanceerd, dat knalpaars is echt alleen in heel direct licht. Hele mooie lume.

Je ziet het, ik ben er heel erg blij mee! :man_dancing::partying_face::clinking_glasses:

13 likes

Kan het niet laten één van m’n favorieten te delen.

:heart::saxophone::dove:

10 likes

2x prachtig :heart_eyes:

1 like