Dank voor de extra info. Farer maakt echt toffe horloges. En ik heb er nog geen
Het draagt er natuurlijk ook wel toe bij - en is slim gekozen door Farer - dat het model een gekleurde huidtint heeft. Ik denk dat op witte polsen deze minder mooi staat
Ziet er leuk uit, maar voor mij te groot. De Farer Jackson chronograaf (39mm) spreekt me veel meer aan.
Zijn er hier eigenlijk al 36 mm eigenaren? Ik zit te spieden op de gmt in 36 mm. Lees op reddit dat de lug to lug met 41 mm wel heel kort is, maar ja, is dat een probleem?
Hoi allemaal,
Ik zag ze ook op hun website weet iemand hoe het met de invoerrechten naar Nederland zit. Farer verklaard dat zij dat voor hun rekening nemen. Iemand ervaring?
Groet S.Sjonger
Yup, geen invoerrechten hoeven te betalen toen ik van ze kocht
Hoi,
Dank voor je info ik neem aan dat je deze hebt gekocht na de Brexit dus ook geen invoerrechten of andere fratsen?
Correct en tevens juist!
Ik overweeg deze te nemen.
Staat hier te koop
https://www.horlogeforum.nl/t/tk-farer-bernina-chronograph-sport/448059/11
Zag hem ook voorbij komen, en ik geef de voorkeur aan ophalen hij woont in Leuven ik in Groningen. beetje te ver weg.
Voor alle duidelijkheid, die wat ik aanbied is de stalen versie (dus de vorige uitgave). De nieuwe (heruitgave) is in titanium.
(Inmiddels overigens de bizar comfortabele stalen band erbij gekocht; zal eens wat nieuwe plaatjes schieten.)
Voor deze prijs zou ik dan dat principe even overboord zetten en verzekerd laten verzenden. Staat van het horloge is zo niks op aan te merken, en die prijs is toch wel erg scherp.
Heel tof vind ik.
Ik had deze echt zo van je overgenomen als ik geen lege horloge-pot had. Prachtig ding en die prijs is geweldig.
Ik mis dat ding regelmatig. Cool horloge.
Die nieuwe die @MisterTaab noemde is ook een übercoole kleur, maar de Moritz blijft in mijn ogen de mooiste. Ik moet het met deze skere reut doen: