Farer only

Dank voor de extra info. Farer maakt echt toffe horloges. En ik heb er nog geen :man_shrugging:t3:

2 likes

Geweldig! Vooral op die oranje band.

14 likes

Het draagt er natuurlijk ook wel toe bij - en is slim gekozen door Farer - dat het model een gekleurde huidtint heeft. Ik denk dat op witte polsen deze minder mooi staat :wink:

1 like

Ziet er leuk uit, maar voor mij te groot. De Farer Jackson chronograaf (39mm) spreekt me veel meer aan.

Zijn er hier eigenlijk al 36 mm eigenaren? Ik zit te spieden op de gmt in 36 mm. Lees op reddit dat de lug to lug met 41 mm wel heel kort is, maar ja, is dat een probleem?

1 like

Hoi allemaal,
Ik zag ze ook op hun website weet iemand hoe het met de invoerrechten naar Nederland zit. Farer verklaard dat zij dat voor hun rekening nemen. Iemand ervaring?
Groet S.Sjonger

Yup, geen invoerrechten hoeven te betalen toen ik van ze kocht

Hoi,
Dank voor je info ik neem aan dat je deze hebt gekocht na de Brexit dus ook geen invoerrechten of andere fratsen?

Correct en tevens juist!

https://farer.com/cdn/shop/products/BERNINA-STV-marine_7cba4cb6-6c12-4d0c-9757-09cdd3201578_922x922.jpg?v=1686772635

Ik overweeg deze te nemen.

5 likes

Staat hier te koop
https://www.horlogeforum.nl/t/tk-farer-bernina-chronograph-sport/448059/11

1 like

Zag hem ook voorbij komen, en ik geef de voorkeur aan ophalen hij woont in Leuven ik in Groningen. beetje te ver weg.

Voor alle duidelijkheid, die wat ik aanbied is de stalen versie (dus de vorige uitgave). De nieuwe (heruitgave) is in titanium.

1 like

(Inmiddels overigens de bizar comfortabele stalen band erbij gekocht; zal eens wat nieuwe plaatjes schieten.)

12 likes

Voor deze prijs zou ik dan dat principe even overboord zetten en verzekerd laten verzenden. Staat van het horloge is zo niks op aan te merken, en die prijs is toch wel erg scherp.

Even avondwissel. Blijft toch een hartenbreker, die Moritz. :heart:

11 likes

8 likes

Heel tof vind ik.

Ik had deze echt zo van je overgenomen als ik geen lege horloge-pot had. Prachtig ding en die prijs is geweldig.

2 likes

Ik mis dat ding regelmatig. Cool horloge.

Die nieuwe die @MisterTaab noemde is ook een übercoole kleur, maar de Moritz blijft in mijn ogen de mooiste. Ik moet het met deze skere reut doen:

:slight_smile:

12 likes

Eens een ongebruikte 1971 strap op de Moritz gezet want de originele kan wat onderhoud gebruiken. Niet echt overtuigd van de kleur, ik dacht dat groen wel ging lukken maar deze tint toch minder. :thinking:

7 likes