NA: Farer Lander in 36mm!
Nu eindelijk op een goede band in Sienna bruin.
Dusver een heerlijk horloge met eigen smoel, fijne maat en een mooie prijs. Band viel alleen wat tegen, enige minpuntje.
Even kijken of ik later tijd vind om een aparte NA-post te schrijven.
Gefeliciteerd! de 36mm Lander staat al een tijd op mijn lijstje. Heel veel draagplezier.
Kan em aanbevelen! 36 tot 38mm is voor mij de perfecte maat. Dit is echt een leuk horloge met eigen karakter.
Titaniumband voor mijn Monopusher gekocht. Ik had eerst op hun advies de stalenband voor de classic chrono gekocht, die zou passen. Niet dus. Na reclamatie hebben ze kostenloos deze titaniumband opgestuurd.
Staat hem wel vind ik.
In iedergeval goede service bij Farer.
Of een stalen band.
Nooit ofte nimmer
Die stalen band van Farer is wel super comfortabel.
En fijn af te stellen.
Is er iemand die de witte farer resolute in 36 mm heeft? Zou graag wat meer foto’s zien, close ups.
Geloof ik gerust, maar ik doe niet aan staal. De enige die ik heb op staal is een Seiko Actus die geïntegreerd zit dus die op leer krijgen zou lastig worden.
De (vernieuwde) Farer World Timers zijn opnieuw beschikbaar. Aan de nummering te zien, gaat de verkoop hard. Erg mooi ontwerp voor een sterke prijs. Wat is jullie mening?
Beetje rommelig minder leesbaar. En die draaiknop op 10 vind ik ook storend net als dat heliumding van Omega, dan liever twee knopen zoals op de compressor. Dus helaas niet mijn ding.