Farer only

Kan ik me ook in vinden. Zeker niet lelijk om naar te kijken maar aflezen is minder. En er mist iets van samenhang dat de verschillende details een geheel maakt.

Dat gezegd zijnde, die groene is echt niet mis. Gewoon geen shut-up-and-take-my-money uitlokker. :slightly_smiling_face:

20 likes

18 likes

Lander op donker, mosgroen suede. De kleur van het bandje is iets anders, lichter, in het echt. Ik ben niet helemaal overtuigd, dus binnenkort terug naar bruin.

11 likes

Ja, ik vind dit toch wel heel erg gaaf!

18 likes

13 likes

En we sluiten de dag af met de Moritz.

Die lume blokken, nondedju. :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

5 likes

Die Moritz is echt een van de gaafste chronografen met eigen smoel sinds jaren. Jammer dat hij niet meer leverbaar is. Al was er een gerucht dat een reissue met Titanium case niet heel ver gezocht was… Samen met de Lander de mooiste Farers.

1 like

Deze doet het hem ook wel voor me hoor

13 likes

Inderdaad een gave toevoeging

15 likes

Even crossposten. Terug op bruin leer. Zo’n leuk horloge maar toch moeilijk om de echte kleur op foto te krijgen. In het echt ziet hij er iets groener uit.

14 likes

14 likes

5 likes

Valt me op dat er weinig Bernina’s voorbij komen…

7 likes

5 likes

En onterecht, super frisse verschijning :ok_hand:

Doet me altijd denken aan een bol vanille ijs met roze sprinkles voor de dochter. :rofl:

Haha! Eens. Het mooie vind ik dat het een serieus horloge is (geen moonswatch) maar toch speels

1 like

Het sellita loopwerk is ook indrukwekkend. Afwijking van 2 seconden per dag

Nog eens reposten, de Sellita in actie :sunglasses:

3 likes