Wat een lekker kleurtje zeg.
Mijn zwak voor dit merk wordt alsmaar groter en groter.
Ik draag ‘m maar heel weinig, maar het is een top horloge ![]()
![]()
![]()
Waarom draag je hem maar weinig als ik vragen mag?
Hij heeft veel concurrentie.
Maar hopelijk draag ik ‘m wat vaker met het mooie weer.![]()
Voor degenen met een Farer. Hoe is de lume? Misschien wat leuke lumeshots om te delen? ![]()
Wat vinden we van de nieuwe chronografen?
Persoonlijk vind ik de blauwe Volante wel erg mooi! Enige twijfel is hoe makkelijk deze kleuren te dragen zijn….
https://farer.com/products/volante?srsltid=AfmBOoqXttXdeEB0vuAbYwDDCGVbxFL6kNHr5oOSJY98pI0oaqoENWad
Blijkbaar niemand met een Faber met Lume…
Ik weet het nog niet. Er is iets “off” voor mij… Het zijn goede kleur patronen, herkenbaar alsof iemand deze al gebouwd heeft, maar iets met de bezel lijkt niet helemaal in harmonie…
Maar goed, ik mis smaak, dus trek je vooral niet aan wat ik er uit gooi. ![]()
De bezel had wellicht een tachymeter kunnen gebruiken & vind zo’n geribbelde bezel altijd wat submariner-achtig.
Echter, de bezel is wel van keramiek - dus onverwoestbaar.
Helemaal mee eens. Iets een “Racing Chronograph” noemen zonder tachymeter vind ik een vreemd idee. Zeker om er dan wel een soort tweede tijdzone bezel op te zetten. Maar ja, met tachy bezel lijkt het misschien weer te veel op de Moritz uit hun archieven. Een prachtig model overigens die zeker op mijn lijstje staat, deze not so much
Voor moeders de vrouw wellicht met Moederdag ![]()
Ben normaal vrijwel uitsluitend Nomos idolaat, en heb waarschijnlijk onder een steen gelegen ofzo…
maar wat een ontzettend sympathiek merk is dit zeg!
Ik heb weer een thread om in rond te neuzen… ![]()