Farer only

16 likes

Gaaf!

1 like

Nieuw model:

8 likes

Lekker hoor! Ik doe mee:

13 likes

9 likes

17 likes

Er is een nieuwe three hander van Farer, de Erebus:

Iets ingetogener, maar wel weer herkenbaar!

12 likes

Een crosspost plaatje

Ik moest op één of andere manier in het begin wennen aan dit horloge en heb ook kleine twijfel gehad, maar wat een fijn ding is dit! Het horloge heeft zoveel; complexiteit, gepolijste delen die lekker shinen, een lekker hoog saffier wat perfect ontspiegeld is en een kast met eenvoudige lijnen en verassende afwerking. En dan die subtiele kleuren… :heart_eyes:

16 likes

Ik doe mee met de crosspost, hier mag wel weer wat leven in de brouwerij. Net m’n tweede besteld, een Lander, maar vandaag nog even dit:

Op een Halios strap. Het moet niet gekker worden, het is een microbrand bonanza.

15 likes

Stilletjes hier.

20 likes
3 likes

Ik vind het ook een gaaf ding! Ik ben heel benieuwd hoe deze draagt. Meer foto’s zijn welkom :slight_smile:

Meer foto’s zullen er zeker komen! Het horloge heeft een heel cool profiel op de pols; het doet me denken aan ontwerpen van sportauto’s uit de jaren ‘60, heel krachtig en sober. En als je vanuit een iets andere hoek kijkt wordt je getrakteerd op prachtigs zoals de harlequin zijkanten van de kast, de blinkende indices of de andere verfijne details op de plaat. Er is altijd wat moois zien met deze monopusher. :star_struck:

1 like

Afgelopen zondag:

Moeilijk om je ogen vanaf te houden. :slightly_smiling_face:

14 likes

Stilletjes hier.

Zeg eens, @InspectorClouseau, waar blijven die foto’s?

11 likes

Je hebt gelijk, ik verzaak enorm, net te lui om tijd en datum juist te zetten gisteren en vandaag, dus de SBGX341 gepakt. Excuses. Morgen gaat de Segrave weer om en worden er foto’s gepost!

2 likes

@Fate_Amenable_To_Change Niet het allerdrukste topic, qua posts, inderdaad… :grin:

Ja, de Segrave Monopusher vind ik toch ook wel een heel gaaf horloge! Dus +1 kom maar op met die foto’s en ervaringen. :+1:

2 likes

Goed voorbeeld doet goed volgen, een archief foto van m’n Lander GMT:

Er zwerven inmiddels toch wel wat meer Farers over het forum volgens mij. :thinking:

@Zonderkroon
@JdeR
@RobH
@anon34385602

…en toen mocht ik niet meer taggen.

11 likes

Nieuwe duiker in aantocht.

4 likes

Eerdere inspanningen in die richting waren geslaagd, wat mij betreft. :smile: Dus ben benieuwd.

12 likes