Farer only

14 likes

Staat nu op mijn wishlist! Wat een mooi horloge. Thanks voor de foto’s.

1 like

Ja, die is gaaf! Hoe bevalt ie?

3 likes

Heel goed! Ik vind het een beauty, het design is zo cool. De lijnen zijn eenvoudig, maar de details zijn zo mooi. De maat is voor mij helemaal goed doordat de LTL maar 44mm is. In de hoogte is deze wat forser dan de rest van mijn horloges, maar ik vind het 'm niet misstaan en het stoort mij niet bij het dragen. Aanrader dus!

3 likes

Cool en bedankt voor de mini-review!:+1:

Nieuwe AquaMatic is inmiddels te zien op de website.

Ben er nog niet helemaal uit wat ik er van vind.
Kan over het algemeen felle kleuren wel waarderen, maar deze lijken iets te veel weg hebben van een kinder horloge oid. :man_shrugging:t2:
Maar goed vind het ook wel weer iets voor mij om volgende week een NA aan te kondigen omdat ik er toch eén gekocht heb :sweat_smile:

5 likes

Inderdaad een hele bonte collectie en ook niet heel samenhangend. Zou niet mijn eerste (of tweede) keuze zijn.

1 like

Slecht alternatief voor een Seiko 5

1 like

Het is wel nieuw voer voor het jaarlijkse “Het grote VAKANTIE-HORLOGE topic”
Met voldoende zomernonchalance zijn die lichte kleuren best leuke opties voor bij de Havaianas en een cocktail.

2 likes

Mooi!!

1 like

Fijne vrijdag!

18 likes

Echt een super gaaf ding!
Bevalt ie?

2 likes

:wink:

3 likes

:point_up_2: :slightly_smiling_face: thanks @TagEd

Ik ben dan ook nog wel een sucker for big eye vibes.

3 likes

Ik wel. Best kut, simpelweg niet hun sterkste ontwerpen. Als ik dan die Aubergine drie-wijzer van ze bekijk word ik veel blijer. Dat is best subtiel, dit is gewoon lomp. Maar goed, ieder het zijne, er zullen er zijn die op de balkons staan te klappen en joelen, en da’s allemaal prima.

Even een foto van een leuke Farer voor de sfeer:

7 likes

Ja, ze kunnen het wel. Maar deze lijken na de VriMiBo te zijn ontworpen. :wink:
Nou ja, de meeste merken hebben wel een paar modelletjes die net wat minder zijn…

hoi

8 likes

Weet je wat, ik neem dat deels terug.

Deze is ok op NATO en rubber.

De overige zijn m’n kop thee absoluut niet.

3 likes

ja ik weet het niet. ik hoef geen datum op een duiker (laat staan een dagaanduiding). en door die paarse achtergrond van je ziet ie er fris uit. voorheen vooral flets.
ik vind het de minste collectie in de verder erg verfrissende line-up

2 likes

Amen.

1 like