Nèh, kleur is lekker zomers, ja. Maar voor de rest, nèh.
Kijk, het kan bijvoorbeeld ook zo.
Nou ja, ze moeten natuurlijk geen hommages gaan maken. Maar, ik bedoel, het kan echt wel wat geïnspireerder.
Nèh, kleur is lekker zomers, ja. Maar voor de rest, nèh.
Kijk, het kan bijvoorbeeld ook zo.
Die like is omdat je de gore moed had om die Seestern geïnspireerd te noemen. Mein Darwin im Himmel, wat moest ik lachen.
Oh haha, zie je dat krijg je als je twee dingen tegelijk doet en niet goed kijkt. Ik bedoelde eigenlijk deze.
deze badboy de afgelopen 3 weken non-stop gedragen op vakantie. is me erg bevallen. mss als ik tijd heb even een heel topic aan wijden?
Doen! Ben benieuwd wat je bevindingen zijn na 3 weken erg gaaf model.
Kom maar op!
Yes please!
Heel mooi met de subtiele kleuren. Als ik het me goed herinner is hij ook redelijk dun voor een chrono, niet?
Mwhoah… niet echt redelijk dun hoor. De kast wel; 12,2mm, maar als je daar het saffier bij telt; 2.5mm is de totale hoogte dus 14,7mm. Als je dunner wilt is een handwinder een aanrader, maar ik vind deze Segrave een heel fijn, onder andere door de geweldige automaat die erin zit.
Maarre, jij verwacht dus service van (en kosten voor-) een bedrijf terwijl je zelf dat ding laat vallen?
Dat niet of laat reageren is overigens wel slecht.
Ik verwacht service van een bedrijf waarvoor ik bereid ben de volledige kosten + hun winstmarge te betalen. Da’s het gebruikelijke concept dacht ik.
Ah, maar dan is
Toch gewoon fair.
Als je je auto tegen een boom rijdt word je toch ook niet boos als je zelf de sleepkosten en herstelkosten moet betalen?
Yes, ik beweer toch ook niet anders? Ik zeg nergens dat de kosten het probleem zijn.
Oh dus er is eigenlijk geen onvrede richting Farer? Dat leek even zo, althans voor mij dan.
Edit: behoudens de communicatie dus idd
Cool ding!